6 תשובות
תמיד יש
ותמיד היה
אבל לא הכל אפשר להגיד
יש מחשבות שצריכות להישאר אצלנו
ולא לצאת החוצה
אני אישית חושב שאנשים כמונו שהולכים לפסיכולוג כנראה כבר עברו משהו שבגלל זה הם אצלו
מניסיון אישי
ובתור בן אדם שלא מספר כלום לאף אחד
והפסיק ללכת לפסיכולוג כי זה לא עוזר בשיט
צצים הרבה מחשבות בראש
ותמיד היה
אבל לא הכל אפשר להגיד
יש מחשבות שצריכות להישאר אצלנו
ולא לצאת החוצה
אני אישית חושב שאנשים כמונו שהולכים לפסיכולוג כנראה כבר עברו משהו שבגלל זה הם אצלו
מניסיון אישי
ובתור בן אדם שלא מספר כלום לאף אחד
והפסיק ללכת לפסיכולוג כי זה לא עוזר בשיט
צצים הרבה מחשבות בראש
שהיא חופרת על נושא שלא מעניין אותי
וכל דבר אובדני קשה להגיד אפילו שזה המקום כאילו
וכל דבר אובדני קשה להגיד אפילו שזה המקום כאילו
שהוא חתיך ממש
כל דבר שקשור לאובדנות מן הסתם
אנונימי
כן שבאלי לקפוץ מהחלון.
אבל הכל טוב זה עבר.
אבל הכל טוב זה עבר.
שבא לי להתחיל להרביץ לו (': מסכן אני הרגשתי ממש רע אחרי שחשבתי על זה-
אנונימית
באותו הנושא: