10 תשובות
כלום? מה יש להגיד
משתתף בצערך אחי אם אתה צריך לדבר או לפרוק אני פה זה הכי טוב נראלי
משתתף בצערך נראלי הכי כדאי
איזה הזכרה זאת אבל
שואל השאלה:
של אבא שלו....ההזכרה
של אבא שלו....ההזכרה
שואל השאלה:
אבל אני פשוט לא יודעת איך לתמוך בו כי לא עברתי את זה ועצוב לי שאני לא מצליחה להיות בשבילו בקטע הזה ואני גם לא כלכך יודעת מה להגיד והבעיה שתמיד יש לי מה להגיד
אבל אני פשוט לא יודעת איך לתמוך בו כי לא עברתי את זה ועצוב לי שאני לא מצליחה להיות בשבילו בקטע הזה ואני גם לא כלכך יודעת מה להגיד והבעיה שתמיד יש לי מה להגיד
אם אני לא טועה יש הלוויה, ואז אזכרה שלושים יום אחרי, ואז יש אזכרות פעם בשנה בתאריך פטירה, אז אני רוצה לדעת איזה אזכרה זאת או לפני כמה זמן הבנאדם נפטר
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי 3 שנים אבל למה זה משנה ?
לפי מה שהבנתי 3 שנים אבל למה זה משנה ?
שואל השאלה:
צריך להגיד משהו שונה בהזכרה של 3 שנים אחרי?
צריך להגיד משהו שונה בהזכרה של 3 שנים אחרי?
* אני מדברת מניסיון*
אם זאת הלוויה הייתי אפילו מציעה לך לבוא לשם בשביל לתמוך בבנאדם,
אם זאת אזכרה אחרי 30 יום זה בעיקרון רק של המשפחה אז פשוט להזכיר לאותו בנאדם שאת שם תמיד ולנחם אותו
אחרי שנה זה קצת נרגע ואני לא יודעת מה כלכך יש להגיד
וכאילו הלאה והלאה כל פעם להגיד אני משתתף בצערך שאותו בנאדם אומר שהוא הולך לאזכרה שכאילו ידעת כבר אין ממש מה באמת להגיד גם
אם זאת הלוויה הייתי אפילו מציעה לך לבוא לשם בשביל לתמוך בבנאדם,
אם זאת אזכרה אחרי 30 יום זה בעיקרון רק של המשפחה אז פשוט להזכיר לאותו בנאדם שאת שם תמיד ולנחם אותו
אחרי שנה זה קצת נרגע ואני לא יודעת מה כלכך יש להגיד
וכאילו הלאה והלאה כל פעם להגיד אני משתתף בצערך שאותו בנאדם אומר שהוא הולך לאזכרה שכאילו ידעת כבר אין ממש מה באמת להגיד גם
באותו הנושא: