23 תשובות
מינימום 200
אנונימית
ולא משיין
איכ
איכ
סביב ה200
אנונימית
שואל השאלה:
ותוסיפו מאיפה בדרך כלל
^ומינימום 300? כמה גינסים יש לך בארון אם המינימום של אחד זה 300?
ותוסיפו מאיפה בדרך כלל
^ומינימום 300? כמה גינסים יש לך בארון אם המינימום של אחד זה 300?
אנונימית
מינימום 130/150 נראלי
100-200
שואל השאלה:
מי שיכולה להוסיך מה המקסימום שהיא תרשה לעצמה לקנות גינס אחד זה יעזור ^
אני רוצה לראות אם אני נורמלית מבחינת המינימום ומהקסימום שלי
מי שיכולה להוסיך מה המקסימום שהיא תרשה לעצמה לקנות גינס אחד זה יעזור ^
אני רוצה לראות אם אני נורמלית מבחינת המינימום ומהקסימום שלי
אנונימית
המקסימום זה 250 נראה לי
זה תלוי איזה ג'ינס
מקסימום שלי זה 400 אני חושבת וגם אם זה 400 הוא חייב לשבת פצצה ולהיות איכותע
אני קונה ב200 פלוס מינוס
מקסימום 300
מקסימום 300
אנונימית
h. girl
אני לא מבינה מה הבעיה בשיין יש שם אחלה גינסים באחלה איכות שאני מעדיפה לקנות ב80 שקל מאשר ב200
אני לא מבינה מה הבעיה בשיין יש שם אחלה גינסים באחלה איכות שאני מעדיפה לקנות ב80 שקל מאשר ב200
שואל השאלה:
גינס רגיל, לא עם כיתובים או משהו.
נגיד עם קרע גם מחשיבה כבייסיק
גינס רגיל, לא עם כיתובים או משהו.
נגיד עם קרע גם מחשיבה כבייסיק
אנונימית
בדרכ אמא שלי קונה לי אבל אם אני זה משיין או מחנות זולה 80-50 כזה
יש לי 6 אבל זרקתי כמנ
שואל השאלה:
תודה נסיכות וסורי אם דילגתי פה בפרחים פשוט היו הרבה תשובות אז אני מעריכה את כל מי שכתבה :)
אתן יודעות איפה אפשר למצוא גינסים איכותיים ויפים על הגוף?
קניתי בזארה לפני כמה ימים אחד איכותי אבל הוא קצת גדול במותן שזה מבאס אבל לא הייתה מידה אחרת :(
תודה נסיכות וסורי אם דילגתי פה בפרחים פשוט היו הרבה תשובות אז אני מעריכה את כל מי שכתבה :)
אתן יודעות איפה אפשר למצוא גינסים איכותיים ויפים על הגוף?
קניתי בזארה לפני כמה ימים אחד איכותי אבל הוא קצת גדול במותן שזה מבאס אבל לא הייתה מידה אחרת :(
אנונימית
מקסימום 200 ואין מינימום
אני אוהבת ממש את של מנגו ואת של אמריקן איגל
אנונימית
מינימום 300
שואל השאלה:
^מאיפה את מוצאת גינסים זולים?
ואין מה להרגיש רע, גם אני קונה במחירים האלה אם אני מוצאת משהו יפה ואפילו בפחות
^מאיפה את מוצאת גינסים זולים?
ואין מה להרגיש רע, גם אני קונה במחירים האלה אם אני מוצאת משהו יפה ואפילו בפחות
אנונימית
אני קונה משיין כי אין לי סיבה שלא אז 80 בערך
שואל השאלה:
מה המינימום שלכן לגינס אחד
מה המינימום שלכן לגינס אחד
אנונימית
מהה אני מרגישה רע בגלל התגובות, אני מרשה לעצמי במקסימום של המקסימום 120, בכללי רובם בסביבות 80 70 60 ככה..
באותו הנושא: