3 תשובות
תתחילי לדבר עם אנשים , זה יזרום לבד.
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת מה להגיד
אבל אני לא יודעת מה להגיד
אנונימית
פשוט תנסי לקחת הכל בקלילות, לדבר ולצחוק עם אנשים, לשאול אותם שאלות על כל דבר אפשרי שעולה בדעתך.
הייתי בול אבל בול באותו מצב כמוך והחלטתי שזהו, אני לא רוצה יותר להרגיש ככה והתחלתי לדבר עם אנשים חדשים, לספר בדיחות, לשאול אותם על העבר שלהם, המשפחה שלהם, מה הם חושבים על מורים בבית הספר שלנו, על אנשים בשכבה ופשוט הייתי מדברת עם המון אנשים ועכשיו ברוך ה המצב שלי הרבה יותר טוב ואני הרבה יותר בטוחה בעצמי(:
וגם, תנסי להראות אמפתיה לאנשים, להראות שאת אוהבת אותם, נגיד אחרי שאת מכירה חברות חדשות אז כל פעם שאת רואה אותן לתת להן חיבוק, זה ממש מחזק את החזק כי הן רואות שאכפת לך מהן ואת אוהבת אותן וזה
הייתי בול אבל בול באותו מצב כמוך והחלטתי שזהו, אני לא רוצה יותר להרגיש ככה והתחלתי לדבר עם אנשים חדשים, לספר בדיחות, לשאול אותם על העבר שלהם, המשפחה שלהם, מה הם חושבים על מורים בבית הספר שלנו, על אנשים בשכבה ופשוט הייתי מדברת עם המון אנשים ועכשיו ברוך ה המצב שלי הרבה יותר טוב ואני הרבה יותר בטוחה בעצמי(:
וגם, תנסי להראות אמפתיה לאנשים, להראות שאת אוהבת אותם, נגיד אחרי שאת מכירה חברות חדשות אז כל פעם שאת רואה אותן לתת להן חיבוק, זה ממש מחזק את החזק כי הן רואות שאכפת לך מהן ואת אוהבת אותן וזה
באותו הנושא: