6 תשובות
זה מסוכן...
אל תלכי לבד אם זה 20 דק
תבקשי מחברה שתחזור איתך או שתזיר אותך..
או שתבקשי מאמא שלך להחזיר אותך
אל תלכי לבד אם זה 20 דק
תבקשי מחברה שתחזור איתך או שתזיר אותך..
או שתבקשי מאמא שלך להחזיר אותך
אז זה קצת יותר קריטי רצוי שלא תהיי לבד
תבקשי ממשהי אחרת שתחזור איתך או שתקפיץ אותך הביתה או אמא שלך או אבא שלך
תבקשי ממשהי אחרת שתחזור איתך או שתקפיץ אותך הביתה או אמא שלך או אבא שלך
אפילו אוטובוס
שואל השאלה:
טוב מסתבר שהיא לא יכולה לבוא איתי זה עדיין לא מסוכן?
טוב מסתבר שהיא לא יכולה לבוא איתי זה עדיין לא מסוכן?
זה סבבה
זה בסדר
באותו הנושא: