4 תשובות
גם לנו יש טיול שנתי בשני חח
ומאותה הסיבה שלך החלטתי פשוט לא ללכת
אבל זה פשוט לברוח..
אל תעשה כמוני זה לא חכם
תצא לטיול ואולי תכיר חברים חדשים ותצבור חוויות
ומאותה הסיבה שלך החלטתי פשוט לא ללכת
אבל זה פשוט לברוח..
אל תעשה כמוני זה לא חכם
תצא לטיול ואולי תכיר חברים חדשים ותצבור חוויות
myself
היי,
את בטוחה? אולי תלכי בכל זאת ?
היי,
את בטוחה? אולי תלכי בכל זאת ?
אני אישית הייתי הולכת, כי זו הרפתקאה . הייתי שומעת שירים באוזניות ושוכחת מהשאר , טוב... לפחות מנסה . אבל אם זאת , את האמת שגם לי יש את ההתלבטות הזו כבר כמה זמן לגביי שנה הבאה, שיחזרו הטיולים השנתיים, כי אני באותו מצב .
אז תחשוב, אולי כדיי לך להישאר בבית ? או שאתה מעדיף ללכת ולנסות ? כי אם לא תלך תמיד תחשוב מה היה קורא אם...
גם אם לא נראה לך שיקרה משהוא...אין לך מה להפסיד בכל מקרה 3>
לדבר אם חברים מהרשתות החברתיות, תכיר כאן אנשים סטיפס וגם אם לא יהיו איתך אשכרה אנשים אתה לא תרגיש כזה לבד 3>
אל תשכח שההורים שלך צריכים לשלם על הטיול ככה שתחליט אם כדיי להם או לא לפניי .
ואל תשכח שאתה היחידי שבאמת יודע מה טוב לך, ושאתה צריך לעשות מה שאתה מרגיש לנכון . כי בסהכ אני מניחה שאנחנו לא יודעים הכל, ואולי יש עוד דברים בצד שיכולים להשפיע על ההחלטה שלך .
וזהו , בהצלחה ...3>
just a normal me
אז תחשוב, אולי כדיי לך להישאר בבית ? או שאתה מעדיף ללכת ולנסות ? כי אם לא תלך תמיד תחשוב מה היה קורא אם...
גם אם לא נראה לך שיקרה משהוא...אין לך מה להפסיד בכל מקרה 3>
לדבר אם חברים מהרשתות החברתיות, תכיר כאן אנשים סטיפס וגם אם לא יהיו איתך אשכרה אנשים אתה לא תרגיש כזה לבד 3>
אל תשכח שההורים שלך צריכים לשלם על הטיול ככה שתחליט אם כדיי להם או לא לפניי .
ואל תשכח שאתה היחידי שבאמת יודע מה טוב לך, ושאתה צריך לעשות מה שאתה מרגיש לנכון . כי בסהכ אני מניחה שאנחנו לא יודעים הכל, ואולי יש עוד דברים בצד שיכולים להשפיע על ההחלטה שלך .
וזהו , בהצלחה ...3>
just a normal me
מה שמרגיש לך נכון רק אתה תחליט.
באותו הנושא: