3 תשובות
זה אומר שבלחיצת חזה רגילה יש לך מעל 60
זה טוב
זה טוב
אנונימי
זה הרבהה
שואל השאלה:
אבל אין לי הרבה שרירים, אני שרירי רגיל כזה
אבל אין לי הרבה שרירים, אני שרירי רגיל כזה
אנונימי
באותו הנושא: