4 תשובות
לא בטוחה אבל אצלי למדו נראלי בכיתה ח
נראה לי בכיתה ח
מתחילים ביסודי (ה' או ו'), אבל לומדים לעומק רק בח'.
ז או ח
לא זוכרת בדיוק
לא זוכרת בדיוק
באותו הנושא: