8 תשובות
לסרט או לפארק או משהו
אין לי ממש רעיון לאן אבל אני יכולה להמליץ לך שעדיף לא מסעדה. לאכול מול בן אדם כשאת מתביישת ממנו קצת זה יותר מביך וקשה לנהל שיחה ככה. לכו לסרט או תשבו ליד הים
לפארק הכי טוב
ים או סרט זה הכי כיפי
בני כמה אתם ומאיפה?
כעקרון עשיתי לי רשימה של מקומות שאני בדרך כלל יוצאת אליהם לדייט ראשון, אם אנחנו מאותו האזור ואת בסביבות 17-18 פלוס שלחי לי הודעה ואתן לך.
אבל בעקרון- משהו לא רשמי מדי. מסעדות של צעירים, בירה/קפה על הים (לא בפינה מבודדת מאנשים!)!, פאבים...
לא ממליצה להפגש בפארקים וכו'.
שואל השאלה:
חשבתי על איזה פאב אבל הוא נוהג
אנונימית
אז מהלגבי מסעדה?
שואל השאלה:
כבד מידי
אנונימית