9 תשובות
עיקר הדבר זה תנופה

תחזיק במתח, קח צעד וחצי קדימה ואז דחוף את עצמך אחורה ואז כשהגוף מתיישר עם המתח תישען קדימה.
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי איזה חבר שמתנשא אלי שאני לא מצליח
אנונימי
בעיקרון אתה צריך קצת תנופה ואז בדרך אחורה עם התנופה אתה עושה מתח איפה רחוק מהמוט ושאתה עולה אתה דוחף עם החזה קדימה למוט
מקווה שעזרתי חחח
יש לך את החוזק לזה ואין לך את הטכניקה?
כמה מתח רגיל אתה מצליח לעשות? אם פחות מ15, תנסה להתאמן בכך שתעשה מתח מתפרץ שהמוט יגיע לך לחזה
שואל השאלה:
15 בערך אבל זה גומר אותי
אנונימי
אני מאמין שאתה יכול לעשות, תנסה להתפרץ למעלה עם הרמת ברכיים, אתה תרגיש קל יותר, ואם אתה מצליח תמשיך ככה עד שתעשה נקי
או אם יש לך גומיות זה אפילו טוב יותר
צריך להרים הרבה משקולות עד שיהיו שרירים