8 תשובות
יאפ חיים שלך בחירה שלך
כל אחד ומה שטוב לו, זה נורמאלי, יש אנשים שרוצים 10 ילדים ויש אנשים שלא רוצים ילדים זה תלוי באדם ובבחירות שלו.
כן וכנל גם אני
בארור גם אני ככה
כן זה נורמלי
זה נורמלי אבל זה כנראה ישתנה