התחברות
הרשמה
אני לא מצליחה להתחבר לאנשים כי זה נראה שאני סנובית וביישנית (ואני כן) מה עושיםם?
אל תתעלמו , אל תהיו חארות
8 ביוני 2021, 02:13
ביישנות
בטחון עצמי
כיתה
טיפים
3 תשובות
בונים ביטחון עצמי
~
~ baby girl ~
אני איתך
אנונימית
להתגבר על הביישנות או לחכות שיכירו אותך באמת.
R
ROCK STAR
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מצליחה להתחבר לאנשים כי הם לא ברמה שלי?
אין לי חברים , יש לי חרדה חברתית אני פשוט לא מצליחה לנסות להתחבר לאנשים
אעאעאהאעאנהה למה אני לא מצליחה להתחבר לאנשים במציאות כמו שאני מתחברת לאנשים באינטרנט?
לא מצליחה להתחבר בסנאפ- רושם לי שאני לא מצליחה להתחבר לשרת. מה לעשות? ומה זה אומר
נמאס לי אני לא מצליחה להתחבר לאנשים
לוקח לי זמן להתחבר לאנשים אבל אם אני ממש מתחברת אליהם אני לא מצליחה לעזוב
אני מצליחה להתחבר לאנשים ברמה החיצונית אבל לא מצליחה ליצור קשר עמוק, עצות טיפים מישהו?
נראה לכן שאני אצליח להתחבר אליהן עד המחצית השנייה?
אוף אין לי כבר כוח אני לא מצליחה להתחבר לאנשים ברמה שממש יהיו איתי חברי אמת אני לא מצליחה לשמור על קשר עם אף אחד...
למה אני לא מצליחה להתחבר לאנשים?
קשה לי להתחבר לאנשים ועד שאני נפתחת הם מאכזבים אותי ועוזבים