9 תשובות
שואל השאלה:
*10
*10
אנונימי
מה
לא לא אל תדבר איתה בגיל הזה זוגיות זה לא טוב
לא לא אל תדבר איתה בגיל הזה זוגיות זה לא טוב
שואל השאלה:
מבאס אבל תודה
מבאס אבל תודה
אנונימי
אני מבינה שזה מבאס אבל אם אתה חושב שאתה מספיק בוגר זה בסדר, השאלה היא אם היא מספיק בוגרת?
שמע בכיתה ד זוגיות זה לא טוב..
שמע בכיתה ד זוגיות זה לא טוב..
שואל השאלה:
אני ה' והיא בה'
אני ה' והיא בה'
אנונימי
מה זה השאלה הזאת מה זוגיות בגיל 10 מה תעשו תשחקו טנקי אונליין ביחד ץעשו מרתון אווטאר נו באמת
נו גם איתה ה זה לא.. כיתה ז' זו רק ההתחלה וגם זה בקושי
אתה בן 20 איך אתה בבצפר???
תנסה לברר אלייה קצת יותר, לנסות להתקרב אלייה להתחבר אלייה תהיו חברים
באותו הנושא: