97 תשובות
מסכימה איתך מילה במילה
כי מפילים כשהתינוק עדיין חלקיקים כאלה מוזרים, הוא לא לגמרי בן אדם ככה שזה לא רצח
לפי ההגיון הזה גם להשתמש בקונדום זה רצח
בטח שזה רצח כי זה להרוג חיים נקודה.
זה לא דבר מתפקד, זה עוד לא יצא מהבטן והוא עוד לא קשור לאף אחד ואף אחד לא קשור אליו. זה עוד לא חי.
זה רצח.
זה מזעזע וזה צריך להיות לא חוקי
זה מזעזע וזה צריך להיות לא חוקי
אנונימית
happy זה ממש לא קשור
זרע זה לא תינוק
זרע זה לא תינוק
אנונימית
לכל מי שאומר "זה לא חי" הוכיחו כבר שזה חי
אנונימית
מדענים הוכיחו שזה חי
את רוצה להתווכח עם מדענים?
את רוצה להתווכח עם מדענים?
אנונימית
כי זה לא חי, לפחות בשלבים הראשונים של העובר.
אין לעובר תודעה.
אין לעובר תודעה.
monkey לתינוק יש כבר לב פועם, זה תינוק לכל דבר וכבר הוכיחו שזה תינוק
אנונימית
כשתינוק עדיין לא נחשב לעובר,
כשהוא לא בוקע מהביצה הוא לא נחשב יצור חיי.
לא אני קבעתי את זה, תקראי באינטרנט על עובר.
כשהוא לא בוקע מהביצה הוא לא נחשב יצור חיי.
לא אני קבעתי את זה, תקראי באינטרנט על עובר.
תינוק עם דנא משלו, ידיים, רגליים, ראש ולב פועם זה לא רק גוש תאים
אנונימית
לול בטח שזה רצח. אתם רציניים אז מה אם בתכלס הוא לא יצור חי.
כמה חודשים והוא הופך להיות יצור חי.
חוץ מזה מה הופך אותנו ליצורים חיים? ואני לא מדבר על מה שמדברים בשיעור מדעים, אלא על התודעה שאני יכול רק לנחש שיש לעובר
כמה חודשים והוא הופך להיות יצור חי.
חוץ מזה מה הופך אותנו ליצורים חיים? ואני לא מדבר על מה שמדברים בשיעור מדעים, אלא על התודעה שאני יכול רק לנחש שיש לעובר
תכלס
אם הוא תינוק זה רצח.
אם הוא עדיין לא נחשב לייצור חי, אין לו תודעה והוא לא בקע מהביצה זה לא רצח.
אם הוא עדיין לא נחשב לייצור חי, אין לו תודעה והוא לא בקע מהביצה זה לא רצח.
life begins at fertilization with the embryo's conception.
אנונימית
זה מה שמדענים אומרים^
אז זה כבר הוכח כיצור חי, אז לפי מה שאת אמרת זה כן רצח
אז זה כבר הוכח כיצור חי, אז לפי מה שאת אמרת זה כן רצח
אנונימית
להצדיק את המעשה הנורא הזה, ולתת לו ליגיטימציה. לא להרגיש רע...
על סמך מה אתה אומר שאין לו תודעה? לא זכור לי שיש מחקרים עלזה.
ומה הפאקינג קשר. זה עניין של חודשים עד שהוא יצור חי כמו שאתה אומר.
אז במילים אחרות אתה מונע מדומם להפוך להיות חי ולהפוך לבן אדם מהמניין
אולי במילון זה לא רצח. אבל עצוב שזה לא ברור לכולם שזה רצח
ומה הפאקינג קשר. זה עניין של חודשים עד שהוא יצור חי כמו שאתה אומר.
אז במילים אחרות אתה מונע מדומם להפוך להיות חי ולהפוך לבן אדם מהמניין
אולי במילון זה לא רצח. אבל עצוב שזה לא ברור לכולם שזה רצח
kronos זה לא עניין של חודשים , מההתחלה זה יצור חי וזה כבר הוכח
אנונימית
חסר ניסיון מה? אתה יודע מה זה רצח בכלל?
אנונימית
אנונימית אני לא ממש מבין בזה אז פשוט השתמשתי בטענה שלו נגדו
זה רצח כמו שלקחת אנטיביוטיקה זה רצח או למחוץ ג'וק זה רצח, לפחות כל עוד זה נעשה בשלב שבו המוח עצמו לא מפותח, בשלבים המוקדמים של ההריון אין המון הבדל בין תינוק וגידול סרטני או טפיל, הגוף של האם סוג של "נאבק" בתינוק כדי שלא יעשה מה שבא לו.
חלק נכבד מהמתנגדים מתנגדים בגלל סיבות דתיות ומחפשים סיבות אחרות להצדיק את המטרה שלהם כי מבחינתם יש נשמה מההתחלה ולהפיל זה להרוג אותה.
חלק נכבד מהמתנגדים מתנגדים בגלל סיבות דתיות ומחפשים סיבות אחרות להצדיק את המטרה שלהם כי מבחינתם יש נשמה מההתחלה ולהפיל זה להרוג אותה.
רוב ההפלות קורות בין השבוע ה-5 ל-8. בשלב הזה, אין ברחם עובר. הדבר היחיד שיש שם זה גוש תאים שאין לו פעילות מוחית או לב פועם. ככה שבזמן כזה, זה לא רצח. אי אפשר לרצוח משהו שלא נחשב ליצור חי. בשלב מוקדם של ההריון, זה עדיין בשלב בו זה מוגדר כמיוזה ולא כבן אדם, כי אין לו פעילות מוחית או לב פועם. אפשר להשוות את זה לנוזל זרע. אם לאונן זה לא רצח, למה הפלה בחודשים הראשונים כן? הרי שבשני המקרים האלו מונעים התפתחות של בן אדם *פוטנציאלי*, ולא הורגים בן אדם שבאמת חי. כאשר מדברים על הפלות, הרבה אנשים חושבים על מישהי בחודש שמיני, עם בטן ענקית, עובר מפותח לחלוטין, שיום בהיר אחד קמה בבוקר ומחליטה: "וואלה, לא בא לי להביא ילד. בואו נהרוג אותו!!!". זה לא המצב.
את משווה תינוק לג'וק?
אישית לא אכפת לי שכל הגו'קים יושמדו
אישית לא אכפת לי שכל הגו'קים יושמדו
the pro את משווה גוק לבן אדם
אני לא דתיה ואני נגד הפלות
אני לא דתיה ואני נגד הפלות
אנונימית
dark angel לעובר יש לב פועם בשבוע 5 1/2 או 6
אנונימית
dark angel
יש משהו במה שכתבת, הדבר היחיד שמפריע לי זה העניין עם התודעה (נשמה תקראו לזה איך שתרצה) אין שום מחקר או מידע אמתי ונכון על זה, מאיפה לכם לדעת מתי זה מתחיל? איך זה מתחיל ומאיפה זה מגיע.
ולא אכפת לי מה קראתם באינטרנט אני יודע טוב מאוד שאין שום מידע כרגע שאפשר להגיד שהוא נכון על הנושא הזה.
יש משהו במה שכתבת, הדבר היחיד שמפריע לי זה העניין עם התודעה (נשמה תקראו לזה איך שתרצה) אין שום מחקר או מידע אמתי ונכון על זה, מאיפה לכם לדעת מתי זה מתחיל? איך זה מתחיל ומאיפה זה מגיע.
ולא אכפת לי מה קראתם באינטרנט אני יודע טוב מאוד שאין שום מידע כרגע שאפשר להגיד שהוא נכון על הנושא הזה.
לא חוקי? sweet homa albama.
בואו נגיד לכל בת שתאנס שאסור לה להפיל את התינוק שלה. או לנערה שהסתבכה שצריכה להמשיך את ההריון.
רצח או לא רצח, חייבים לתת לנשים את זכות הבחירה על דברים מסוג כזה. זה הגוף שלהן אחרי הכל.
בואו נגיד לכל בת שתאנס שאסור לה להפיל את התינוק שלה. או לנערה שהסתבכה שצריכה להמשיך את ההריון.
רצח או לא רצח, חייבים לתת לנשים את זכות הבחירה על דברים מסוג כזה. זה הגוף שלהן אחרי הכל.
לדעתי זה כן רצח אם האישה עושה הפלה בחודש 7 נגיד
אבל אם זה הפלה של ממש ממש בתחילת ההריון זה לא בדיוק רצח, זה פשוט לגרום לתא להפסיק להתפתח לתינוק חי.
אבל אם זה הפלה של ממש ממש בתחילת ההריון זה לא בדיוק רצח, זה פשוט לגרום לתא להפסיק להתפתח לתינוק חי.
זה לא רצח, אי אפשר לרצוח משהו שהוא לא יצור חי, רצח זו המתת אדם בכוונה תחילה.
תודעה זו התכונה הכי בסיסית שיש לאדם,
ליצור שאינו חי אין תודעה.
הרי הוא לא חי.
הוא לא חושב, אין לו הכרה עצמית, מודעות ועוד.
"אולי במילון זה לא רצח".
יפה, ענית לעצמך.
אם אני מונע מיצור שאינו חי להתקיים זה לא רצח.
אם הוא היה חי זה היה רצח.
פשוט מאוד
תודעה זו התכונה הכי בסיסית שיש לאדם,
ליצור שאינו חי אין תודעה.
הרי הוא לא חי.
הוא לא חושב, אין לו הכרה עצמית, מודעות ועוד.
"אולי במילון זה לא רצח".
יפה, ענית לעצמך.
אם אני מונע מיצור שאינו חי להתקיים זה לא רצח.
אם הוא היה חי זה היה רצח.
פשוט מאוד
הפלה זה לא רצח, התינוק לא חי.
"תינוק עם דנא משלו, ידיים, רגליים, ראש ולב פועם זה לא רק גוש תאים"
יא אנונימית גם את ראית את הפרסומת הזו ביוטיוב שאת מצטטת אותה?
"תינוק עם דנא משלו, ידיים, רגליים, ראש ולב פועם זה לא רק גוש תאים"
יא אנונימית גם את ראית את הפרסומת הזו ביוטיוב שאת מצטטת אותה?
זה לא הגוף שלהם זה גוף של מישהו אחר
רוב ההפלות לא נעשות בגלל אונס
אי אפשר לרצוח תינוק בגלל שלמישהו לא מתאים להביא תינוק לעולם עכשיו
אן היא לא רוצה את התינוק שתתן אותו לאימוץ
רוב ההפלות לא נעשות בגלל אונס
אי אפשר לרצוח תינוק בגלל שלמישהו לא מתאים להביא תינוק לעולם עכשיו
אן היא לא רוצה את התינוק שתתן אותו לאימוץ
אנונימית
דאמ זה עובדה, ואם את חושבת שזה לא יצור חי אז למה מדענים אומרים שכן?
life begins at fertilization with the embryo's conception.
life begins at fertilization with the embryo's conception.
אנונימית
monkey d luffy
חבל שאתה לא מבין מה אני מנסה להסביר. אז אני אתן לך את הדוגמה הכי טומטמת שאולי תבין
מאיפה לך לדעת שלאבן אין תודעה? הרי לתודעה אין חומרים מסויימים. ואי אפשר לדעת אם זה באמת קשור לחלק כלשהו במוח. הרי אם כן היינו יכולים ליצור בני אדם בלי בעיה. פשוט חסר לנו את הדבר הזה במתכון.
חבל שאתה לא מבין מה אני מנסה להסביר. אז אני אתן לך את הדוגמה הכי טומטמת שאולי תבין
מאיפה לך לדעת שלאבן אין תודעה? הרי לתודעה אין חומרים מסויימים. ואי אפשר לדעת אם זה באמת קשור לחלק כלשהו במוח. הרי אם כן היינו יכולים ליצור בני אדם בלי בעיה. פשוט חסר לנו את הדבר הזה במתכון.
בהחלט, חרק "חי" הרבה יותר מאשר גוש תאים ללא לב, איברים פנימיים או מח שתלוי באם כדי לשרוד ובלעדיה הוא מת כמעט ומיד, בשלב הזה כמעט ואין הבדל מגידול סרטני.
אז מה יהיה איתה? חשבת אולי שזה לא קל לתת את הילד שלך למישהו אחר? שלא נדבר על להיות בהריון וללדת.
אנונימית
מה זאת אומרת שתתן אותו לאימוץ..? לאיזה אמא נורמלית עם שכל במקום יש אומץ ללכת עם בטן בגודל אחושרמוטה 9 חודשים ואז ללדת תינוק בזמן כל כאבי הגיהנום של הצירים האלה ואז לומר "לא באלי, אני שולחת אותו לאימוץ" ?!
מה זאת אומרת שתתן אותו לאימוץ..? לאיזה אמא נורמלית עם שכל במקום יש אומץ ללכת עם בטן בגודל אחושרמוטה 9 חודשים ואז ללדת תינוק בזמן כל כאבי הגיהנום של הצירים האלה ואז לומר "לא באלי, אני שולחת אותו לאימוץ" ?!
חיים מתחילים בלידה. זו ההגדרה של להיות חי.
להפיל גוש תאים לא מוגדר זה ממש לא רצח, לא מבינה מה הקשר בכלל.
להפיל גוש תאים לא מוגדר זה ממש לא רצח, לא מבינה מה הקשר בכלל.
שלא נדבר על זה שאותה אמא לא יודעת לאיזה ידיים היא נותנת את התינוק שלה
חס וחלילה שלא יפול על משפחה מתעללת
להביא ילד לעולם שאת לא רצית מההתחלה בשביל לשלוח אותו לאימוץ זה לא נשמע שפוי
חס וחלילה שלא יפול על משפחה מתעללת
להביא ילד לעולם שאת לא רצית מההתחלה בשביל לשלוח אותו לאימוץ זה לא נשמע שפוי
kronos
הגיון פשוט אחי.
תודעה זה תכונה שיש לאדם.
אבן זה דומם כידוע לך.
הוא לא יצור חי.
לכן לפי ההיגיון -
גם אבן, גם כיסא, גם כרית וגם גוש תאים שלפני שהוא נהפך לתינוק בשלבים הראשונים של ההריון אין לו תודעה.
הגיון פשוט אחי.
תודעה זה תכונה שיש לאדם.
אבן זה דומם כידוע לך.
הוא לא יצור חי.
לכן לפי ההיגיון -
גם אבן, גם כיסא, גם כרית וגם גוש תאים שלפני שהוא נהפך לתינוק בשלבים הראשונים של ההריון אין לו תודעה.
חבל אתה עקשן אח, אני מנסה להסביר שאין שום דרך לדעת מה זה תודעה ולמי יש.
איפה כתוב שרק לבני אדם יש תודעה? אולי לצמחים יש גם? ישלך מושג מהזה בכלל תודעה שאתה מחליט על דעת עצמך דברים?
זה הרבה יותר גדול מסתם "תכונה" שיש רק לבני אדם. לדעתי לפחות
איפה כתוב שרק לבני אדם יש תודעה? אולי לצמחים יש גם? ישלך מושג מהזה בכלל תודעה שאתה מחליט על דעת עצמך דברים?
זה הרבה יותר גדול מסתם "תכונה" שיש רק לבני אדם. לדעתי לפחות
פשוט כי אנשים לא למדו על זה, לא חקרו ולא שאלו. לאנשים יש חוסר ידע בנושא. מסתירים מאיתנו המון מידע. אנשים פשוט לא ידועים לחומרה של זה ושזה רצח לכל דבר. לפעמים זה גם בריחה מהבעיה.
darksideofthemoon, ביום ה-40 כבר נכנסת הנשמה, והלב מתחיל לפעום...
thisismellody, אז עדיף להרוג, מאשר למסור למישהו אחר?
אנשים אומרים את זה כי הם חושבים/מאמינים שהתינוק עדיין לא חי ורק שהוא נולד הוא נחשב כחי
אנונימית
תוצאה, "נשמה" חח אני מתהה הנה באים היהודים הזועמים
כתוב באינטרנט שזו תכונה הכי בסיסית **של** האדם.
זו תכונה רק שלו.
תבדוק בויקיפדיה
וכן אני יודע מה זה "תודעה" וגם בשביל לא להגיד דבר לא נכון על התודעה אני קראתי לפני כמה דקות עליו באינטרנט
זו תכונה רק שלו.
תבדוק בויקיפדיה
וכן אני יודע מה זה "תודעה" וגם בשביל לא להגיד דבר לא נכון על התודעה אני קראתי לפני כמה דקות עליו באינטרנט
לאחרונה בשיעור מדעים אנחנו לומדים על הנושא המון, זה ממש לא רצח למשל אם יש לעובר תסמונת דאון (או חשש לאחד) אז צריך לעשות הפלה למרות שהיו מקרים שלעובר לא היה כלום ו.. אבל יש בשביל זה ועדה שקובעת אם צריך הפלה וזה צריך גם להיות באישור ההורים לפני שהאישה עושה הפלה (יש לי בעיות קשב קשות אני ממש מקווה שזה נכון ובאמת הקשבתי 100%)
כי זה לא רצח
darksideofthemoon, מה בעיה אילו. היהודים לא צריכים לדבר?
אם אתה חושב שהמדענים של היום יודעים הכל (שלא נדבר בכלל על האינטרנט) אין לי מה לדבר אתך בכלל.
הדבר היחיד שאנחנו יודעים, זה שאנחנו לא יודעים כלום
לא זוכר מי אמר את זה אולי איינשטן (מי שהבין את האירוניה אני אוהב אותו)
הדבר היחיד שאנחנו יודעים, זה שאנחנו לא יודעים כלום
לא זוכר מי אמר את זה אולי איינשטן (מי שהבין את האירוניה אני אוהב אותו)
ayo gg❤
לימדו אותכם בשיעור מדעים מה קורה בהפלה? לימדו אותכם בשיעור מדעים מה קורה בוועדות האלו? לימדו אותכם שלרוב מכריחים את האישה לחתום על סיבה שקרית? לימדו אותכם בשיעור מדעים שוועדות האלו עם אצבע על הדופק? כלומר מאשרות כמעט תמיד והרבה פעמים עם סיבות שקריות?
לימדו אותכם בשיעורי מדעים שאנשים עם תסמונת דאון הם אנשים מדהימים? מה עם כל הארגונים של צרכים מיוחדים - כנפי רוח, כנפיים של קרמבו וכו' - עבודה עם אנשים עם מגבוליות עם תסמונת דאון. מה עם כל הדיורים וההוסטלים של אקים, שקל, אלווין וכו'? לימדו אותכם בשיעור מדעים שאנשים עם תסמונת דאון הם מדהימים ונשמות טהרות? באמת לרצוח בגלל סיבה כזו? הם יכולים להתפתח ולחיות כאן חיים מדהימים. את מסוגלת ללכת לבן אדם עם תסמונת דאון, עם שמחת חיים ולהגיד לו בפרצוף: "זה שיש לך תסמונת דאון זו סיבה טובה לרצוח אותך"? או "חבל שלא הפילו אותך, זה מוצדק". הם סובלים בגלל שהסביבה לא מקבלת אותם וזה עצוב. הם אנשים מדהימים!
לימדו אותכם בשיעור מדעים מה קורה בהפלה? לימדו אותכם בשיעור מדעים מה קורה בוועדות האלו? לימדו אותכם שלרוב מכריחים את האישה לחתום על סיבה שקרית? לימדו אותכם בשיעור מדעים שוועדות האלו עם אצבע על הדופק? כלומר מאשרות כמעט תמיד והרבה פעמים עם סיבות שקריות?
לימדו אותכם בשיעורי מדעים שאנשים עם תסמונת דאון הם אנשים מדהימים? מה עם כל הארגונים של צרכים מיוחדים - כנפי רוח, כנפיים של קרמבו וכו' - עבודה עם אנשים עם מגבוליות עם תסמונת דאון. מה עם כל הדיורים וההוסטלים של אקים, שקל, אלווין וכו'? לימדו אותכם בשיעור מדעים שאנשים עם תסמונת דאון הם מדהימים ונשמות טהרות? באמת לרצוח בגלל סיבה כזו? הם יכולים להתפתח ולחיות כאן חיים מדהימים. את מסוגלת ללכת לבן אדם עם תסמונת דאון, עם שמחת חיים ולהגיד לו בפרצוף: "זה שיש לך תסמונת דאון זו סיבה טובה לרצוח אותך"? או "חבל שלא הפילו אותך, זה מוצדק". הם סובלים בגלל שהסביבה לא מקבלת אותם וזה עצוב. הם אנשים מדהימים!
morona התינוק הזה עד אחראיות שלה, היא לא יכולה לרצוח בי אדם כי היא לא רוצה לסחוב תינוק בבטן שעל אחראיותה,
"אמא לא יודעת לאיזה ידיים היא נותנת את התינוק" אוקי אז עדיף לרצוח אותו בגלל זה?
darkside אתה כנראה לא יודע את ההגדרה של חיים, חיים מתחילים כשהתינוק נוצר וזה עובדה
"אמא לא יודעת לאיזה ידיים היא נותנת את התינוק" אוקי אז עדיף לרצוח אותו בגלל זה?
darkside אתה כנראה לא יודע את ההגדרה של חיים, חיים מתחילים כשהתינוק נוצר וזה עובדה
אנונימית
אני אפילו לא מצליח להבין מאיפה העלת את המסקנה הזו בראשך.
שמח לעזור
אני מאמינה שאתה בן אדם מדהים
אני מאמינה שאתה בן אדם מדהים
זה קל. תסתכל בהיסטוריה. תמיד האנשים חשבו שכל מה שהם חושבים הוא המידע הנכון :)
כשעושים הפלה התינוק הוא גוש תאים
אין לו לב
וגם אם יש לו, וגם אם הוא כבר עובר - הוא לא יצא מהרחם של אמא שלו עדיין, וזה הגוף שלה והיא תעשה מה שטוב *לה* ומה שנוח *לה*
אם היא לא רוצה ללדת? אם היא נאנסה? מה אם היא לא רוצה למסור לאימוץ? התינוק והיא יגדלו בסבל
אז למה אנשים מנסים לדחוף ת'אף שלהם ולהיכנס לנשים לרחם? אין לכם בעיות יותר חמורות לדחוף בהם את האף?
אין לו לב
וגם אם יש לו, וגם אם הוא כבר עובר - הוא לא יצא מהרחם של אמא שלו עדיין, וזה הגוף שלה והיא תעשה מה שטוב *לה* ומה שנוח *לה*
אם היא לא רוצה ללדת? אם היא נאנסה? מה אם היא לא רוצה למסור לאימוץ? התינוק והיא יגדלו בסבל
אז למה אנשים מנסים לדחוף ת'אף שלהם ולהיכנס לנשים לרחם? אין לכם בעיות יותר חמורות לדחוף בהם את האף?
אנונימית
^^^^^ אנונימית, כל הכבוד! מדהים שיש בנות שנגד הפלות (ידעתי שזה קיים, אבל אני מאוכזב פה מכמה)...
"דאמ זה עובדה, ואם את חושבת שזה לא יצור חי אז למה מדענים אומרים שכן?
life begins at fertilization with the embryo's conception."
זו עובדה*, ואני רוצה הוכחות שמדענים אמרו.
life begins at fertilization with the embryo's conception."
זו עובדה*, ואני רוצה הוכחות שמדענים אמרו.
^^^^^ זה שהוא נמצא בתוכה, זה לא אומר שלא מגיע לא לחיות, רק בגלל שלמא שלו לא בא לו שהוא יחיה. יש לו זכות לחיות, וואין זכות לאף אחד (גם לאמא שלו) למנוע ממנו את החיים.
רק הקב"ה יכול להחליט מי חיה ומי ימות.
רק הקב"ה יכול להחליט מי חיה ומי ימות.
תוצאה
קודם כל הוא נירגע, אתה נגד הפלות? מעולה. בחיים לא תחווה היריון. אתה לא אישה.
קודם כל הוא נירגע, אתה נגד הפלות? מעולה. בחיים לא תחווה היריון. אתה לא אישה.
אנונימית מחקרים מוכלים שהלב מתפתח כבר ביום ה-21 להיריון. נכון, הבחורה אחראית על הגוף שלה, אבל מה עם העובר? מי היא שתקבע מוות של ייצור חסר אונים? היא אחראית על החיים שלה, לא של העובר.
זה רצח ךמיד מכיוון שהנשמה תמיד קיימת
דאמ;^, אכןאני לא אשה, וגם אתה לא. מה הקשר? למה, האדם צריך לדבר רק על הדברים שקשורים אליו באופן אישי, ורק בנוגע לגוף שלו בלבד?
שואל השאלה:
בעיקרון זה נחשב רצח כי תא זה דבר חי אבל זה הרג לכוונות טובות(לדוגמה אם מישהי נאנסה או זוג צעיר נכנס להריון בטעות או שהמצב הכלכלי לא טוב) אבל אי אפשר להכחיש את העובדה שזה רצח.
במקום להגיד "הפלה זה לא רצח" תגידו "הפלה זה לא מעשה זדון"
בעיקרון זה נחשב רצח כי תא זה דבר חי אבל זה הרג לכוונות טובות(לדוגמה אם מישהי נאנסה או זוג צעיר נכנס להריון בטעות או שהמצב הכלכלי לא טוב) אבל אי אפשר להכחיש את העובדה שזה רצח.
במקום להגיד "הפלה זה לא רצח" תגידו "הפלה זה לא מעשה זדון"
אנונימית
דאמ הראתי לך את ההוכחות, אם לא הבנת ציטטתי לך מה שמדענים אומרים-
life begins at fertilization with the embryo's conception.
life begins at fertilization with the embryo's conception.
אנונימית
^^ כוונות טובות לא הופך את זה להיתר. אם זה אסור על פי הלכה (חוץ ממקרה של פיקוח נפש) - כל ה"תירוצים" האלה לא יתקבלו בבית של מעלה.
צריך לבטוח בקב"ה, שאם הוא נתן חיים אזם הוא גם יתן את האממצעים לכלכלה, וצריל להתבטל לרצונו יתברך.
צריך לבטוח בקב"ה, שאם הוא נתן חיים אזם הוא גם יתן את האממצעים לכלכלה, וצריל להתבטל לרצונו יתברך.
האם הוציאו את התינוק מהבטן כשעשו הפלה?
לא!
אז זה לא רצח
לא!
אז זה לא רצח
kronos
מעניין.
אך מדוע הסקת שאני חושב שהמדענים יודעים הכל?
ברור שאינם יודעים הכל.
הם תמיד חוקרים דברים חדשים והם אפילו לא גילו כל מה שיש באוקיינוס.
דבר שני, הבנתי את האירוניה שיש במשפט של "אינשטיין" (סימנתי במרכאות כי שנינו לא בטוחים אם זה אכן איינשטיין).
שמע, יש באינטרנט עובדות שתודעה זה רק לאדם ולא לאבן (כלומר דומם)
כי אבן זה לא יצור חי.
מעניין.
אך מדוע הסקת שאני חושב שהמדענים יודעים הכל?
ברור שאינם יודעים הכל.
הם תמיד חוקרים דברים חדשים והם אפילו לא גילו כל מה שיש באוקיינוס.
דבר שני, הבנתי את האירוניה שיש במשפט של "אינשטיין" (סימנתי במרכאות כי שנינו לא בטוחים אם זה אכן איינשטיין).
שמע, יש באינטרנט עובדות שתודעה זה רק לאדם ולא לאבן (כלומר דומם)
כי אבן זה לא יצור חי.
אוקיי וואו ככ לא
כאילו בשלב בו מפילים את התינוק הוא אפילו לא ממש ילד
הוא רק מקבץ תאים חסר צורה
כאילו לפי ההיגיון הזה גם לאכול ירקות זה רצח בגלל שאתה הורג תאים חיים
אני לא יודעת איך זה נחשב לפי ההלכה אבל מבחינה הגיונית מבחינתי להרוג עובר בשלב מאוד מוקדם זה בדיוק כמו להרוג מלפפון כי עדיין לעובר אין ממש חיים או צורה
כאילו בשלב בו מפילים את התינוק הוא אפילו לא ממש ילד
הוא רק מקבץ תאים חסר צורה
כאילו לפי ההיגיון הזה גם לאכול ירקות זה רצח בגלל שאתה הורג תאים חיים
אני לא יודעת איך זה נחשב לפי ההלכה אבל מבחינה הגיונית מבחינתי להרוג עובר בשלב מאוד מוקדם זה בדיוק כמו להרוג מלפפון כי עדיין לעובר אין ממש חיים או צורה
אנונימית -
life begins at fertilization with the embryo's" conception."
נו בדיוק.
ברגע שמתחילה הפריה זה נחשב ליצור חי.
אנחנו מדברים על לפני ההפריה
life begins at fertilization with the embryo's" conception."
נו בדיוק.
ברגע שמתחילה הפריה זה נחשב ליצור חי.
אנחנו מדברים על לפני ההפריה
אחרי חודש וחצי הלב מתחיל לפעום.
אפשר לעשות הפלה עד חודש וחצי מתחילת הלידה.
אז טכנית, זה לא רצח אם הלב לא פועם נכון?
אפשר לעשות הפלה עד חודש וחצי מתחילת הלידה.
אז טכנית, זה לא רצח אם הלב לא פועם נכון?
תוצאה
אני נקבה. זה מספיק בשביל להיות אישה.
אני נקבה. זה מספיק בשביל להיות אישה.
(ט)יפה שלא מב(ו)זבזת, תיקון: עד יום ה-40. יש לזה מקורות...
בדכ כשעושים הפלה זה כי ההורים/אמא לא יכולים לגדל את הילד,סיבות נפשיות,כלכליות,בריאותיות וכו.אחרי שה צדקתי את המעשה ה"נורא" הזה,אסביר למה הוא לא נורא. כשעושים את ההפלה העובר עוד לא עובר אםילו,הוא לא חי,אין לו דופק או מוח,הוא בסהכ גוש תאים.כל אישה עושה את השיקולים שלה אם ביכולתה לגדל את הילד או שהיא מעדיפה למנוע ממנו את הסבל שיעבור אם היא תחליט ללדת אותו בכל זאת.
40 ימים זה גם חודש וקצת
אנונימית
דאמ;^;., לא אשמתי שהגדרת את עצמך לא נכון בפרופיל.
תוצאה
וול,,,, מה זה הגדרת את עצמך לא נכון
ברה אני ג'נדרפלואיד
וול,,,, מה זה הגדרת את עצמך לא נכון
ברה אני ג'נדרפלואיד
לא רצח זה לא הרג מכוון רצח זה הרג מכוון של בן אדם אובר הוא לא בן אדם ולכן לא רצח
monkey מתי זה לפני ההפריה?
אנונימית
monkey את יודעת בכלל מה זה הפריה?
אנונימית
זה לא רצח מכווין שיש זמן מסויים שאפשר לעשות הפלה, ובזמן הזה האובר עוד לא הגיע לגודל של פתית אורז
אנונימית
זה תלוי באיזה שלב של ההריון ההפלה מתרחשת, אם זה בשלב מתקדם אז זה רצח אבל אם זה בחודשים הראשונים זה לא נחשב רצח כי העובר עוד לא ממש התפתח.
אנונימי
כי העובר עוד לא באמת חי ואם משהו לא חי אי אפשר לרצוח אותו
העובר עוד לא הגיע לגודל של פתית אורז"
את כנראה לא יודעת איך תינוק נראה... העובר הרבה יוצר גדול מפתית אורז בהרבה!
את כנראה לא יודעת איך תינוק נראה... העובר הרבה יוצר גדול מפתית אורז בהרבה!
אנונימית
אנונימי ב5 1/2 שבועות יש לעובר כבר לב פועם
איציק מדענים הוכיחו שעובר זה חי
איציק מדענים הוכיחו שעובר זה חי
אנונימית
hv, הבעיה שעושים אפילו עד 3 חודשים, ועד חודש החמישי עושים אפילו לדיה שקטה בכונה. כלומר גורמים בפועל שהתינוק ימות בכונה, ואז גורמים לזירוז הלידה, כדי התינוק המת יצא...
ו"הסיבות" שכתבת, לא מצדיקות את ההפלה, כי חוסר אמונה וביטחון בקב"ה...
ו"הסיבות" שכתבת, לא מצדיקות את ההפלה, כי חוסר אמונה וביטחון בקב"ה...
אנונימית
אופס, טעיתי.
אה ואני בן לא בת
אופס, טעיתי.
אה ואני בן לא בת
אוקי אז אתה יודע מה זה הפריה?
אנונימית
כן, כי קראתי עכשיו מאמר באינטרנט בשביל להיות בטוח מה זה.
ההגדרה שלי להפריה לא הייתה נכונה מקודם.
ההגדרה שלי להפריה לא הייתה נכונה מקודם.
אני לא חושבת שצריך להתעסק בזה יותר מידי .
יש כאלה שחושבין שזה רצח ויש כאלה שלא
אני אישית אומרת שכל אחת תעשה מה שטוב לה ושלא יכנסו לה לרחם
יש כאלה שחושבין שזה רצח ויש כאלה שלא
אני אישית אומרת שכל אחת תעשה מה שטוב לה ושלא יכנסו לה לרחם
אז מה זה הפריה?
אנונימית
התלכדות תא זרע עם תא הביצה.
תוצאה, פשוט הבאת טיעון דתי לוויכוח מדעי ואין שום קשר. אם אתם רוצים עוד source קחו את זה ותראו שאפילו כשיש דיבור דתי, עדיין יש הרבה דעות שאומרות שחיים מתחילים בלידה.
https://www.baltimoresun.com/opinion/readers-respond/bs-ed-rr-abortion-law-letter-20180807-story.html
https://www.baltimoresun.com/opinion/readers-respond/bs-ed-rr-abortion-law-letter-20180807-story.html
darksideofthemoon
מצד אחד את טוענת שזה וויכוח מדעי, מצד שני את שולחת קישור לעיתון שלא מכיל אפילו עובדה מדעית אחת.
בגדול במאמר ששלחת הם טוענים שאין הבדל בין לכרות עץ לרצוח עובר. וואו זה נשמע לך הגיוני? זה ברור לכולם יש הבדל בין לרצוח יצור חיי לכרות עץ, נחשב לצומח, לא לחי. עוד טענה שלהם זה שהחיים מתחילים בנשימה. וואלה? אז נניח שזה נכון, נוכח מדעית שעובר נושם בתוך הים באמצעות חבל התבור. לעץ יש לב פועם? בואי נראה מה המדע באמת אומר.
מיום 21 להיריון (+-, לרוב לא יותר מ-30 יום) הלב כבר נוצר ומבחינה מדעית "הגוש תאים" הוא ייצור חיי.
כל עוד הוא עובר הוא חיי. מחקרים מוכיחים כי מהיום ה-40 (רוב המחקרים מראים שאפילו ביום ה-21, ואפילו חודש, פשוט הלכתי על המקרה הכי רחוק. כלומר גם שלוקחים את העוברים שהלב שלהם מתפתח יותר לאט, לא יותר מ-40 יום להיריון, וזה גם מקרה חריג). כך "שהגוש תאים" למעשה ייצור חיי לכל דבר.
אז הוא כן חיי. מחקרים מראים כי עוברים שומעים, מרגישים כאב, יודעים לזהות את הקול של אמא שלהם וזזים בתוך הבטן, ואין לנו זכות לפגוע בו כי הוא חי. (אגב העצים לא מסוגלים לעשות את זה).
גם בשלבים מוקדמים של ההיריון, ממש בחודש הראשון, לא מדובר בתאים מתים, מדובר בייצור חיי, תאים חיים, בריאים. מדובר כאן במסלול חיים, ולאף אחד אין זכות לקטוע את המסלול הזה באמצע.
מחקרים מראים שבהרבה מההפלות (בשלב מאוחר יותר) העובר מרגיש כאב וכן מבין מה הולך לקרות איתו או שמנסים להרוג אותו (מה שהעץ לא מבין). כמובן הוא לא מבין במושגים שלנו אבל הוא מבין שרוצים לפגוע בו ויותר מזה גם מנסה להתנגד. וגם בשלבים מוקדמים יותר, זה מצדיק לקטוע תהליך שיוצר חיים?
הוכחות:
1. מתי הלב מתפתח?
אתר מאוחדת:
https://www.meuhedet.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%92%d7%96%d7%99%d7%9f/%d7%94%d7%aa%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%91-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%9c%d7%91/
כתוב שם שלב העובר מתחיל לפעום מהשבוע החמישי. 7 ימים בשבוע, כפול 4 = 28 יום. נעגל ל-30? יאללה, אפילו תוך חודש הלב שלו מתחיל לפעום, אבל רק מהשבוע השישי הלב מתחיל לפעום בעוצמה. כך שהלב פועל אפילו ביום ה-29.
לפי מכון דוידסון ואם אני לא טועה לפי ויקיפדיה, הלב מתחיל להיווצר בשבוע השלישי, וביום ה-22 מתחיל איזה שהוא גירוי בלב.
https://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/life_sci/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c-%d7%9c%d7%91-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9d-%d7%aa%d7%9e%d7%a8
נראה לי מספיק למרות שאפשר להביא עוד הרבה.
טענה 2:
העובר שומע.
לפי האתר של מאוחדת ששלחתי לך - כן.
https://www.meizner.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%95%d7%9e%d7%a2/
טענה 3: העובר מרגיש כאב.
https://news.walla.co.il/item/769055
כן, אך בשלב מאוחר.
טענה 4: זזים בתוך הבטן
https://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/pregnacy/pages/fetus_movements.aspx
5. העובר מבין שהורגים אותו
https://youtu.be/mqws0rndz_m
רגע, מה על השלבים המוקדמים של ההיריון?
אצטט לך משהו מדהים מאתר הידברות (או שאתה שולל את זה בגלל שזה אתר דתי?):
"מבחינה מדעית, לא ניתן לחלק את תהליך התרקמות העובר לשלבים אנושיים שונים, כי מדובר בתהליך רציף. אנו רק יודעים שמעת הופעת העובר ברחם אמו ועד סוף התהליך יוולד אדם לעולם.
לכן כל ניסיון לעצור את התהליך המוביל ליצירת אדם מרגע שהחל, הוא כרצח אדם.
ראיתי מי ששאל שאלה נבונה: "נניח שאת נוסעת בכביש, ורואה אדם חוצה את הכביש, מובן שתעצרי. אך מה תעשי במקרה שאת נוסעת בכביש, רואה דמות מרחוק, אך לא בטוחה אם זה אדם, האם לא תעצרי?"
החלטה על הפלה למעשה קובעת החלטה שרירותית על החיים. אך במצב של ספק לגבי חיי אדם, לא לוקחים סיכונים. אם איננו בטוחים מתי חיי אדם מתחילים, לא ניקח את הסיכון לרציחתם."
"למי שרוצה לתלות את חשיבות חיי העובר לפי רמת הכרתו החושית, המדע יוכיח שהעובר במעי אמו מרגיש כאב, מגיב לטעם ולקול החל מן השבוע ה-16 להריון, ומדהים מכך, מחקרים מוכיחים שהעובר מזהה את קולה של אמו, נרגע כשהיא שרה אליו ונרגז כשהיא לחוצה!
בתרגום מתוך ויקיפדיה האנגלית (ערך: prenatal perception):
"מחקרים רבים מצאו עדויות המעידות על יכולתו של העובר להגיב לגירויים שמיעתיים. מחקר באוניברסיטת ג'ה-ג'יאנג בסין מצביע על כך שעוברים בגילאי 33-41 שבועות אינם יכולים רק לשמוע, אלא גם להבחין בין קולות אמהותיהם לבין אחרים. מחקר נוסף ראוי לציון נעשה בבריטניה על "שמיעה והאזנה ברחם".
נמצאנו למדים שהעובר הוא יצור חי - נושם, אוכל, שומע ומרגיש. (להרחבה בנושא מרתק זה, עיינו בספר המהפך 1).
אין מחלוקת מדעית על כך שעובר בן 24 שבועות מסוגל להרגיש כאב. צילומי וידאו מחרידים של אולטרסאונד בשעת הפלה מראה כיצד העובר מנסה בכל כוחו לברוח ולהימלט מכלי השמדתו החדים של הרופא.
קשה להאמין כי בחברה המערבית המודרנית, אפילו לכלבים וחתולים יש זכויות מפני התעללות בהם, אך לא לעובר אדם.
נמצאנו למדים שהעובר הוא יצור חי - נושם, אוכל, שומע ומרגיש. לכן מבחינה לוגית אי אפשר להתייחס אליו כ"גוש בשר" בגוף האשה."
מקור: https://www.hidabroot.org/article/239444
ממליץ לך בחום להיכנס לקרוא ולהבין עוד כמה דברים מעניינים.
ואם את לא מאמינה להידברות את יכולה גם לקרוא קצת במאוחדת:
https://www.meuhedet.co.il/המגזין/התפתחות-העובר-שלב-אחרי-שלב/
מקורות נוספים:
https://www.materna.co.il/הריון-ולידה/שבועות-הריון/יצירת-קשר-עם-העובר-בזמן-ההריון
https://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/life_sci/כיצד-מתחיל-לב-העובר-לפעום-תמר
עובדות:
-רוב הנשים שעוברות הפלות יוצאות עם חוויות טרומאטיית, מעלות את הסיכויים להתקף לב ב-40% ויוצאות עם נזק פיזי או נפשי.
-רוב הנשים שביקשו עזרה והכוונה נפשית לפני ההפלה התחרטו על רצון ההפלה. 98% מהנשים וויתרו על ההפלה לאחר הדרכה נכונה.
-העובר, עוד לפני שסיים להתפתח, שומע.
-עוד בגיל 40 יום יש אותות חשמליים במוח של העובר.
-סביב שבוע 4 הלב של העובר מתחיל לפעול.
-הפלה = רצח.
בואו נהיה ריאלים. לא צריך שהעובר יסיים את ההתפתחות שלו בשביל שהוא יקרא חי והבאתי לך מספר דוגמאות מאוד נמוך על כך.
מצורף סרטון עם הסברים נוספים, הוכחות נוספים ואף עדויות של שני רופאים בנושא, מקווה שלא תשללי את זה רק בגלל שמדובר ברב, אבל תשימי לב שבסרטון יש הוכחות להכול.
מצד אחד את טוענת שזה וויכוח מדעי, מצד שני את שולחת קישור לעיתון שלא מכיל אפילו עובדה מדעית אחת.
בגדול במאמר ששלחת הם טוענים שאין הבדל בין לכרות עץ לרצוח עובר. וואו זה נשמע לך הגיוני? זה ברור לכולם יש הבדל בין לרצוח יצור חיי לכרות עץ, נחשב לצומח, לא לחי. עוד טענה שלהם זה שהחיים מתחילים בנשימה. וואלה? אז נניח שזה נכון, נוכח מדעית שעובר נושם בתוך הים באמצעות חבל התבור. לעץ יש לב פועם? בואי נראה מה המדע באמת אומר.
מיום 21 להיריון (+-, לרוב לא יותר מ-30 יום) הלב כבר נוצר ומבחינה מדעית "הגוש תאים" הוא ייצור חיי.
כל עוד הוא עובר הוא חיי. מחקרים מוכיחים כי מהיום ה-40 (רוב המחקרים מראים שאפילו ביום ה-21, ואפילו חודש, פשוט הלכתי על המקרה הכי רחוק. כלומר גם שלוקחים את העוברים שהלב שלהם מתפתח יותר לאט, לא יותר מ-40 יום להיריון, וזה גם מקרה חריג). כך "שהגוש תאים" למעשה ייצור חיי לכל דבר.
אז הוא כן חיי. מחקרים מראים כי עוברים שומעים, מרגישים כאב, יודעים לזהות את הקול של אמא שלהם וזזים בתוך הבטן, ואין לנו זכות לפגוע בו כי הוא חי. (אגב העצים לא מסוגלים לעשות את זה).
גם בשלבים מוקדמים של ההיריון, ממש בחודש הראשון, לא מדובר בתאים מתים, מדובר בייצור חיי, תאים חיים, בריאים. מדובר כאן במסלול חיים, ולאף אחד אין זכות לקטוע את המסלול הזה באמצע.
מחקרים מראים שבהרבה מההפלות (בשלב מאוחר יותר) העובר מרגיש כאב וכן מבין מה הולך לקרות איתו או שמנסים להרוג אותו (מה שהעץ לא מבין). כמובן הוא לא מבין במושגים שלנו אבל הוא מבין שרוצים לפגוע בו ויותר מזה גם מנסה להתנגד. וגם בשלבים מוקדמים יותר, זה מצדיק לקטוע תהליך שיוצר חיים?
הוכחות:
1. מתי הלב מתפתח?
אתר מאוחדת:
https://www.meuhedet.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%92%d7%96%d7%99%d7%9f/%d7%94%d7%aa%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%91-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%9c%d7%91/
כתוב שם שלב העובר מתחיל לפעום מהשבוע החמישי. 7 ימים בשבוע, כפול 4 = 28 יום. נעגל ל-30? יאללה, אפילו תוך חודש הלב שלו מתחיל לפעום, אבל רק מהשבוע השישי הלב מתחיל לפעום בעוצמה. כך שהלב פועל אפילו ביום ה-29.
לפי מכון דוידסון ואם אני לא טועה לפי ויקיפדיה, הלב מתחיל להיווצר בשבוע השלישי, וביום ה-22 מתחיל איזה שהוא גירוי בלב.
https://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/life_sci/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c-%d7%9c%d7%91-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9d-%d7%aa%d7%9e%d7%a8
נראה לי מספיק למרות שאפשר להביא עוד הרבה.
טענה 2:
העובר שומע.
לפי האתר של מאוחדת ששלחתי לך - כן.
https://www.meizner.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%95%d7%9e%d7%a2/
טענה 3: העובר מרגיש כאב.
https://news.walla.co.il/item/769055
כן, אך בשלב מאוחר.
טענה 4: זזים בתוך הבטן
https://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/pregnacy/pages/fetus_movements.aspx
5. העובר מבין שהורגים אותו
https://youtu.be/mqws0rndz_m
רגע, מה על השלבים המוקדמים של ההיריון?
אצטט לך משהו מדהים מאתר הידברות (או שאתה שולל את זה בגלל שזה אתר דתי?):
"מבחינה מדעית, לא ניתן לחלק את תהליך התרקמות העובר לשלבים אנושיים שונים, כי מדובר בתהליך רציף. אנו רק יודעים שמעת הופעת העובר ברחם אמו ועד סוף התהליך יוולד אדם לעולם.
לכן כל ניסיון לעצור את התהליך המוביל ליצירת אדם מרגע שהחל, הוא כרצח אדם.
ראיתי מי ששאל שאלה נבונה: "נניח שאת נוסעת בכביש, ורואה אדם חוצה את הכביש, מובן שתעצרי. אך מה תעשי במקרה שאת נוסעת בכביש, רואה דמות מרחוק, אך לא בטוחה אם זה אדם, האם לא תעצרי?"
החלטה על הפלה למעשה קובעת החלטה שרירותית על החיים. אך במצב של ספק לגבי חיי אדם, לא לוקחים סיכונים. אם איננו בטוחים מתי חיי אדם מתחילים, לא ניקח את הסיכון לרציחתם."
"למי שרוצה לתלות את חשיבות חיי העובר לפי רמת הכרתו החושית, המדע יוכיח שהעובר במעי אמו מרגיש כאב, מגיב לטעם ולקול החל מן השבוע ה-16 להריון, ומדהים מכך, מחקרים מוכיחים שהעובר מזהה את קולה של אמו, נרגע כשהיא שרה אליו ונרגז כשהיא לחוצה!
בתרגום מתוך ויקיפדיה האנגלית (ערך: prenatal perception):
"מחקרים רבים מצאו עדויות המעידות על יכולתו של העובר להגיב לגירויים שמיעתיים. מחקר באוניברסיטת ג'ה-ג'יאנג בסין מצביע על כך שעוברים בגילאי 33-41 שבועות אינם יכולים רק לשמוע, אלא גם להבחין בין קולות אמהותיהם לבין אחרים. מחקר נוסף ראוי לציון נעשה בבריטניה על "שמיעה והאזנה ברחם".
נמצאנו למדים שהעובר הוא יצור חי - נושם, אוכל, שומע ומרגיש. (להרחבה בנושא מרתק זה, עיינו בספר המהפך 1).
אין מחלוקת מדעית על כך שעובר בן 24 שבועות מסוגל להרגיש כאב. צילומי וידאו מחרידים של אולטרסאונד בשעת הפלה מראה כיצד העובר מנסה בכל כוחו לברוח ולהימלט מכלי השמדתו החדים של הרופא.
קשה להאמין כי בחברה המערבית המודרנית, אפילו לכלבים וחתולים יש זכויות מפני התעללות בהם, אך לא לעובר אדם.
נמצאנו למדים שהעובר הוא יצור חי - נושם, אוכל, שומע ומרגיש. לכן מבחינה לוגית אי אפשר להתייחס אליו כ"גוש בשר" בגוף האשה."
מקור: https://www.hidabroot.org/article/239444
ממליץ לך בחום להיכנס לקרוא ולהבין עוד כמה דברים מעניינים.
ואם את לא מאמינה להידברות את יכולה גם לקרוא קצת במאוחדת:
https://www.meuhedet.co.il/המגזין/התפתחות-העובר-שלב-אחרי-שלב/
מקורות נוספים:
https://www.materna.co.il/הריון-ולידה/שבועות-הריון/יצירת-קשר-עם-העובר-בזמן-ההריון
https://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/life_sci/כיצד-מתחיל-לב-העובר-לפעום-תמר
עובדות:
-רוב הנשים שעוברות הפלות יוצאות עם חוויות טרומאטיית, מעלות את הסיכויים להתקף לב ב-40% ויוצאות עם נזק פיזי או נפשי.
-רוב הנשים שביקשו עזרה והכוונה נפשית לפני ההפלה התחרטו על רצון ההפלה. 98% מהנשים וויתרו על ההפלה לאחר הדרכה נכונה.
-העובר, עוד לפני שסיים להתפתח, שומע.
-עוד בגיל 40 יום יש אותות חשמליים במוח של העובר.
-סביב שבוע 4 הלב של העובר מתחיל לפעול.
-הפלה = רצח.
בואו נהיה ריאלים. לא צריך שהעובר יסיים את ההתפתחות שלו בשביל שהוא יקרא חי והבאתי לך מספר דוגמאות מאוד נמוך על כך.
מצורף סרטון עם הסברים נוספים, הוכחות נוספים ואף עדויות של שני רופאים בנושא, מקווה שלא תשללי את זה רק בגלל שמדובר ברב, אבל תשימי לב שבסרטון יש הוכחות להכול.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: