4 תשובות
מסכימה
זה בגלל שגם חלק גדול שלא רוצים ביבי הם גם נוטים לימין. וממשלה עם השמאל הקיצוני והערבים זה משהו לא פחות רע מביבי בשילטון, אז לא יודעים אם לשמוח אם לבכות
נכון, כי עד שהאלה בכנסת לא מעיפים את נתניהו מבלפור, אף אחד לא יאמין שהוא יעוף משם.
אנונימי
הוא עדיין לא הולך כי לא הושבעה עדיין ממשלה חדשה
באותו הנושא: