8 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בעיה בזה בקטע הדתי יש לי בעיה בקטע שזה ממש מציק וזה גם מרגיש לי לא תקין שיש לי כזה הרבה
אין לי בעיה בזה בקטע הדתי יש לי בעיה בקטע שזה ממש מציק וזה גם מרגיש לי לא תקין שיש לי כזה הרבה
אנונימי
אני בן 15 אף פעם לא היה לי
זה תקין זה אומר שהגוף פועל ושעוד מעט הוא יתרגל "לסגור את הברז"
שואל השאלה:
אבל זה ככה כבר מלא זמן, לפחות חצי שנה (זה לא שזה כל הזמן ככה יש תקופות שזה ככה ויש תקופות שיש לי ממש קצת)
אבל זה ככה כבר מלא זמן, לפחות חצי שנה (זה לא שזה כל הזמן ככה יש תקופות שזה ככה ויש תקופות שיש לי ממש קצת)
אנונימי
אז אולי כדי לשאול רופא
זה הגיוני בגיל הזה (אני לא בן 13) ואם אתה לא מאונן בכלל אז הגיוני אפילו יותר, זאת תקופת התבגרות וזה כנראה יעבור בקרוב
זה לגטימי זה בסדר.
אם אתה אדם מאמין תעשה נטילת ידיים בבוקר ותגיד לבורא עולם שזה לא היה בכוונה
בכלליות להתרחק כמה שיותר ולחשוב כמה שפחות מדברים שגורמים לזה..
אם אתה אדם מאמין תעשה נטילת ידיים בבוקר ותגיד לבורא עולם שזה לא היה בכוונה
בכלליות להתרחק כמה שיותר ולחשוב כמה שפחות מדברים שגורמים לזה..
זה קורה בגלל כמות מרובה של טוסטרון או איך שרושמים את זה
תבדוק איך להפחית אותו
ואם אתה לא דתי פשוט תאונן לפני שנה
תבדוק איך להפחית אותו
ואם אתה לא דתי פשוט תאונן לפני שנה
באותו הנושא: