התחברות הרשמה

מה עונים למישהו שכתב "זכיתי בך"

8 ביוני 2021, 22:47
עצות    
3 תשובות
תודה רבה
א
אוונגד סבנפולד
אני הייתי כותבת מה היית עושה בלעדיי או משהו כזה
BAD BITCH
תרשמי לו גם אני זכיתי בך חיים שלי❤
ע
עלמוש❤
באותו הנושא:
מה עונים למישהו שכתב לי שאני שווה?
איך עונים למישהו על מה שהוא כתב לי ששאלתי?
מה עונים למישהו שכתב לי שהוא מקנא בי?
מה עונים למישהו שכתב לי "ביכ"?
לול מה עונים למישהו שכתב לי בוקר לפני איזה שעה?
מה עונים למישהו שכתב היי?
מה עונים למישהי שכתבה לי על הסטורי מהממתת!!
מה עונים למישהו שכתב לי "תשמרי על עצמך"
מה לענות למישהו שכתב לי במה זכיתי שאני בקלוז שלך
מה לענות למישהו שרשם לי " במה זכיתי שעשית לי לייק" ?
דחוף , מה עונים למישהו שכתב לי את ממש חמודה לילה טוב?