8 תשובות
קרב מגע
שיעורים של הגנה עצמית
קרב מגע, זה אומנות הלחימה הקלאסית להגנה עצמית, ובגלל שזה פיתוח ישראלי יש גם הרבה מתחמים בארץ. בהצלחה
זה לא קשור, יכולה להיות בת 20 שלומדת מגיל 10 אבל בסיטואציה אמיתית הלחץ והפחד יתגברו וה"יריב" שלה באותו רגע יכול גם להיות מנוסה
אבל זה כל הקטע בקרב מגע - הוא מכין אותך לחיים האמיתיים. לא מדובר רק בלמידת הטכניקה של הלחימה, גם לומדים איך להתנהל במצבי לחץ, איך הדבר הראשון שצריך לעשות זה לברוח/לצעוק ולא דווקא להגן על עצמך בצורה ישירה...
חוץ מזה, אפילו אם קשה לדמות מצב שמישהו באמת יתקוף אותך, זה שיש לך את הכלים להתמודד איתו כבר מרגיע יותר. לכן זה מומלץ
חוץ מזה, אפילו אם קשה לדמות מצב שמישהו באמת יתקוף אותך, זה שיש לך את הכלים להתמודד איתו כבר מרגיע יותר. לכן זה מומלץ
את האמת שבגיל 13 את לא אמורה לחשוב על זה בכלל.... ודבר שני גם אם תלמדי הגנה עצמית ככל הנראה בסיטואציה אמיתית זה לא ילך טוב מכל הלחץ או שמי שינסה לפגוע בך מנוסה
^^אין קשר לזה שהיא בת 13! הגנה עצמית זה חשוב בכל הגילאים. ואם היא תתחיל ללמוד עכשיו היא תהיה ברמה מתקדמת יותר בעוד כמה שנים, זה דווקא עדיף
(אומרת זאת שכבר חודשים מתחמקת מאימונים... +_+)
(אומרת זאת שכבר חודשים מתחמקת מאימונים... +_+)
תמיד טוב לדעת לפחות את הבסיס של הגנה עצמית. בהגנה עצמית מנסים גם ללמד איך להתמודד עם הלחץ ככל הידוע לי.. זה כמו שתלמד/י מה עושים ברעידת אדמה, גם אם יהיה קשה לך לפעול מהר זה ידע חשוב...
וברור שלא צריך להכנס לחרדות אבל גם לא להתכחש לזה רק בגלל שהיא בת 13.
וברור שלא צריך להכנס לחרדות אבל גם לא להתכחש לזה רק בגלל שהיא בת 13.
אנונימית