5 תשובות
לפחות לי ולחברים שלי זה קשה...
קישורים מצורפים:
זה הכי טוב שיש
אנונימית
אני עושה את זה פעם ביום אבל ממליצה להתחיל מפעמיים - שלוש בשבוע כי זה ממש אינטנסיבי.
וממש חשוב לא לשכוח לעשות מתיחות כי זה אימון שאם לא תעשו מתיחות תהיו מושבתים לשבוע
וממש חשוב לא לשכוח לעשות מתיחות כי זה אימון שאם לא תעשו מתיחות תהיו מושבתים לשבוע
של קלואי סבבה והכל, אני פשוט שונאת את המוזיקה שהיא שמה אז לא הייתי ממליצה^
.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: