5 תשובות
כן ברור
אני קוראת כמו שצ'יטה רצה מכיתה א' אבל נראה לי כמעט בטוחה שכן
שואל השאלה:
איך זה קורה? כי אני קוראת בשפת האם שלי(עברית) . איך זה משפר לי את המהירות אם אני גם ככה מבינה מה שאני קוראת..
איך זה קורה? כי אני קוראת בשפת האם שלי(עברית) . איך זה משפר לי את המהירות אם אני גם ככה מבינה מה שאני קוראת..
אנונימית
איך שאני רואה את זה המוח שלי מזהה ויזואלית את המילים ופשוט מבין אותם בלי אפילו לקרוא, עוזר גם להבנה יותר טובה ככה שאת מתקדמת יותר מהר
כן זה עוזר אבל עדיין יש אנשים שפשוט קוראים מהר יותר..
אנונימי
באותו הנושא: