5 תשובות
הגוף מקבל כוויה מהשמש, האדום זה שריפה, יש פעמים שנהיה שלפוחיות על העור.
שואל השאלה:
אבל למה זה קורה
כי את חשופה לקרני שמש חזקות.
שואל השאלה:
מה הקרינה עושה לעור?
אל תדברו בגדול, אני רוצה לדעת איך זה קורה מבחינה ביולוגית ולא "העור נשרף, זהו"
שומעת צר לי לבאס אותך, אבל אנחנו לא רופאים.
תקראי בגוגל