התחברות הרשמה

בקשר לתלקיט בעברית

היחידות לימוד שאני מגישה בתוך התלקיט צריכות להיות נכונות?
כאילו אם נגיד יש לי תשובה לא נכונה היא מורידה לי מהציון של ה30 אחוז?
9 ביוני 2021, 23:45
עבריתלשון עבריתמילים    
4 תשובות
אני חושבת שאת מקבלת 100 על ההגשה
לא נראה לי שתשובה לא נכונה תוריד לך נקודות
מ
מישו טישו?
זה אומר לא בהכרח
י
ישראל הכושי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא בהכרח?
אנונימית
לא בהכרח
י
ישראל הכושי
באותו הנושא:
זה נוראי אם יהיה לי בערך 30 בתלקיט בכיתה י בעברית?
תגידו אם אני מקבל 70 בבגרות בעברית. איך ה30% של התלקיט עוזר לי? קיבלתי בתלקיט 85
לא הגשתי את התלקיט בעברית מה יקרה לי?
נושאים טובים לחיבור טיעון בעברית לתלקיט?
כמה נקודות מעלה התלקיט בעברית?
אם בבגרות בעברית קיבלתי 58 סופי והתלקיט של ה30 אחוז קיבלתי 86.כמה סופי יהיה לי ?
בעברית כיתה י', אחרי שמגישים את התלקיט גומרים תחביר לתמיד?
תלקיט בעברית
בקשר ל-wish, לכתוב את הכתובת בעברית?
עזרה בבקשה בתלקיט בעברית
היי עזרה בתלקיט בעברית