11 תשובות
לפעמים לסופר עם אמא שלי כדי להגיד לה מה אני רוצה לקנות כי אין לה מושג
בדרך כלל לא
לפעמים בשביל לעזור
לא
לא
כן כי יש מלא קניות ואמא שלי צריכה עזרה
לפעמים
כן תמיד אני ואמא שלי הולכות ביחד זה הכי כיף
ניראלי אף פעם לא הלכתי לקניות לבד
ניראלי אף פעם לא הלכתי לקניות לבד
כן אני הולכת עם המשפחה , אין מה להתבייש . למרות שרוב הפעמים אני עושה לבד את הקניות..
כן זה ממש כיף
באותו הנושא: