5 תשובות
כן אני עם זה כבר 3 שנים כמעט, לא מרגיש את זה בכלל וזה לא מפריע לכלום
כן קיבוע
כן, שנה שעברה עשיתי.
זה ככה בשביל לשמור על הקיבוע של השיניים (אבל צריך לשים גם פלטה)
זה ככה בשביל לשמור על הקיבוע של השיניים (אבל צריך לשים גם פלטה)
כן, קיבוע
כן, אצלי יש שני פסים למעלה ולמטה