10 תשובות
הרבה הפרעות נפשיות
רע מאוד, כמעט הרסה לי את החיים.
מזל,שהיו שם את האנשים הנוכנים שהיו שם בשבילי(אני ממש לא מדברת על המשפחה שלי*
מזל,שהיו שם את האנשים הנוכנים שהיו שם בשבילי(אני ממש לא מדברת על המשפחה שלי*
אה ונכשלים חיחי
לא ממש וואו, אבל בסדר מה נעשה.
התבגרתי והשתנתי מבפנים ומבחוץ
למדתי לתפעל את הזום
ירדו לי ממש הציונים
וזה גם פגע בי מבחינה חברתית
וזה גם פגע בי מבחינה חברתית
שמתי חלב ואז קלונפלנקס
בצורה טובה
^^מפלצת
באותו הנושא: