19 תשובות
בעומק ותבונה והרבה מאוד מגשי פיצה
*חמות
ומה זה לעזאזל תחכנו
ומה זה לעזאזל תחכנו
שואל השאלה:
^^^ כן, זו טעות מקלדת . סליחה.
^^^ כן, זו טעות מקלדת . סליחה.
מכות ושיחות
אה וכנראה בדרך של הלא מקללים ושומרים על שפה נקייה ואכילה מאוד בריאה(שוקולדים לכל היותר)
ולא מרביצים (אלא אם כן זה לפיצה)
ולא מרביצים (אלא אם כן זה לפיצה)
שואל השאלה:
^^ חחחחחחחח
אני ז''ל
^^ חחחחחחחח
אני ז''ל
אני אתן להם לראות דוויל מן להיכנס לדיכאון ולנתח איתי ביחד סצנות.
חוק מספר 1: בלי טיק טוק!!!
חוק 2 בלי טלפון עד כיתה ז
ללמוד מטעויות ולהשקיע בלימודים
חוק 2 בלי טלפון עד כיתה ז
ללמוד מטעויות ולהשקיע בלימודים
אנונימית
שיחות
שואל השאלה:
אנונימית ריגשת אותיי ❤
אנונימית ריגשת אותיי ❤
לאהבה, לכבד כל ברייה בעולם, להגשמה עצמית, לטיפוח עצמי, לשוויון, לבחירה עצמית, לכנות וישירות, לדעת לקבל תמיכה כשצריך, לפתיחות, לקבלת השונה, לאחראיות, לסובלנות וסבלנות, להיות הגרסה הכי טובה של עצמם שהם יכולים להיות.
ואת כל הנל על ידי כך שאני אראה להם את הדרך, אני אכבד אותם, אתמוך בהם, אקבל אותם, אתן להם בחירות ואכבד את הדעה שלהם גם אם אני לא מרוצה מהם, אתן להם ליפול ואהיה שם כדי לעזור להם לקום.
הילדים שלנו הם לא שייכים לנו, הם שייכים לעצמם, ואנחנו שם כדי לכוןן אותם לדרך הכי טובה שאפשר.
כן, עושים טעויות, וזה בסדר, פשוט צריך להמשיך הלאה ולהתמיד.
ואת כל הנל על ידי כך שאני אראה להם את הדרך, אני אכבד אותם, אתמוך בהם, אקבל אותם, אתן להם בחירות ואכבד את הדעה שלהם גם אם אני לא מרוצה מהם, אתן להם ליפול ואהיה שם כדי לעזור להם לקום.
הילדים שלנו הם לא שייכים לנו, הם שייכים לעצמם, ואנחנו שם כדי לכוןן אותם לדרך הכי טובה שאפשר.
כן, עושים טעויות, וזה בסדר, פשוט צריך להמשיך הלאה ולהתמיד.
שיהרגו תצמם לא באלי ילדים
שואל השאלה:
יש לציין גם את ריגשת אותיי שמעו אתם מרגשים אותיי ❤❤ ^^
יש לציין גם את ריגשת אותיי שמעו אתם מרגשים אותיי ❤❤ ^^
אני אתן לילדים שלי דוגמא אישית.
כמובן שאעשה להם שיחות וכאלה אבל אם אני אתנהג באיזשהי צורה, הם יתנהגו באותה צורה ויגדלו ככה(ואז זה כבר לא משנה איזה שיחות אעשה להם).
מקווה שהבנת למה אני מתכוון
כמובן שאעשה להם שיחות וכאלה אבל אם אני אתנהג באיזשהי צורה, הם יתנהגו באותה צורה ויגדלו ככה(ואז זה כבר לא משנה איזה שיחות אעשה להם).
מקווה שהבנת למה אני מתכוון
כמו ההורים שלי עם שינויים בדברים שנראים לי חסרי היגיון.
חגורה
הייתי נותנת להם דוגמא אישית טובה, ואומרת להם את הדעות שלי על דברים אבל סך הכל נותנת להם להחליט החלטות בשביל עצמם בכל גיל
אנונימית
דוגמא אישית
אני אישית לא רוצה ילדים...אז אני לא יודעת מה לענות..