35 תשובות
כי כולן קיבלו אנימציה מעולה

היום יש מלא מנגות טובות ופשוט חסר שיעשו להן אנימה ובגלל זה חסר אנימות טובות חדשות.
לא הדרדר שום דבר
מסכימה איתך. היום רוב האנימות חוזרות על עצמן וזה פשוט לא מעניין יותר וגם די גרוע. אבל עדיין בין כל האנימות החדשות שיוצאות יש כמה בודדות שהן טובות.
שואל השאלה:
זה לא משנה, אלו מנגות ישנות, תני לי חמש מנגות new gen אני אתן לך חמש old gen ותראי שהן אוכלות אותן בלי מלח.
את בת 12 , אוטומטית פוסל את כל מה שאת אומרת זלחגלסחג

רואים שאת לא מבינה בזה ככ
שואל השאלה:
מה אבל את אפילו לא ניסית להתדיין איתי..
שואל השאלה:
אנימציה יותר טוב לא אוטומטית אומר אנימה יותר טובה. כן אנימציה משפיעה על האיכות של האנימה אבל אני לא כל כך עושה לזה value בכל מקרה, אנימציה זה במקום השביעי שלי אני חושבת.
צ'יינסו מאן , ארץ לעולם לא מובטחת , spy x family , blue lock , טוקיו רבנג'רס שלפני כמה שבועות התחילה האנימה בשבילה
דוקטור סטואון
דימון סלייר
^^ נכון , אנימציה לא לוקחת חלק גדול בזה

אבל לא הייתי אומרת שהאנימות של עכשיו מדרדרות.
שואל השאלה:
קצת עצוב שאת נותנת לי דוגמאות של אנימנגות שלא מתעלות על הציונים 6/5.. ציפיתי לקצת יותר אחרי שירדת על הידע שלי
שוב , אני אישית חושבת שאלו אנימנגות טובות .
ואני מסכימה שלא יצא משהו להיט לאחרונה אבל לא הייתי אומרת שאנימות של עכשיו מדרדרות זה פשוט שעדיין מתפקסים באנימות אחרות ישנות שעדיין ממשיכות כיום
שואל השאלה:
tpn=עונה ראשונה הייתה מיסתורית כיפית לצפייה אבל עדיין לא וואו ככה שהיא ממוצעת. עונה שנייה זבל.
tr=היא די כיפית אבל כמו tpn היא לא וואו לא כל כך עמוקה thought provking אין לה נושאים מי ישמע, שמעתי שהמנגה הולכת לכיוון יותר עמוק כך שאקרא אותה בהמשך
cm=היא 7, באמת מנגה טובה אהבתי גם את הסוף אני מאוד אוהבת את הדמות של מאקימה אבל שונאת אותה אישית כמובן.
ds=קונספט טוב עלילה גנרית מדי דמויות גנריות מדי, meh..
ולא קראתי עדיין sxf וbl
שואל השאלה:
בקיצור דירוגים
עונה ראשונה:5 עונה שנייה:3
4
7
4
אולי עכשיו זה כבר לא קשור למצב האנימה ב2021 ניראלי שאולי זה פשוט קשור להעדפה אישית שלך ומה נהנת ממנו ומה לא

זה שאת לא מוצאת משהו שמשווה לאבנגליון לא אומר שכל האנימות החדשות הולכות להיות זבל
שואל השאלה:
זה לא קשור הן זבל.
שואל השאלה:
כלומר לא זבל סליחה הן ממוצעת, חוץ מtpn שהחליטו לדלג על ארקים בעונה השנייה.
לא אוהבת אז אל תראי
לכי להתלונן ללא יודעת מי
ואת מתעלמת מהעובדה שחברות עדיין עובדות על אנימות ישנות ארוכות שהם עדיין און-גואינג
מן הסתם לא ישקיעו במשהו אחר..
אבל כן אכזבו השנה
ברור שאת ליין קיני דליגלגחגלגל אני בוכה
שואל השאלה:
אנימות ישנות שהן עדיין on going? אלו?
כן
מתפקסים עליהן עדיין אז אני חושבת שבגלל זה לא משקיעים בלהוציא משהו חדש גדול עכשיו
כזה יש את וואן פיס ובורוטו ,בלאק קלובר , הבלש קונאן
ומתפקסים גם על כאלה שלא כזהה ישנות אבל עומדות לצאת להן עוד עונות
כזה עונות המשך
אז לא מוציאים חדשים בגלל זה
שואל השאלה:
אה כן שכחתי מהן לשנייה ובלאק קלובר לא נגמרה כבר?
אויי כן בלאק קלובר נגמרה כבר טעות שלי
אבל הפרק האחרון יצא לפניי חודשיים
ממש מוקדם יחסית
שואל השאלה:
ברוטו היא גם לא מי ישמע ישנה, יצאה רק לפני שנתיים אני חושבת.
כאלה שלא ישנות כל כך אבל עדיין עובדים עליהם שיש הם כמו אטאק און טייטן ושבע חטאים..
בורוטו עדיין ממשיך אבל ..

לא מפסיקים
כשיש יותר אנימה, אז הרוב יהיו כנראה יותר גרועות. אני לא חושב שבשנים האחרונות אין אנימה טובות, אבל היותר גרועות יותר נראות לעין כשגודל מספר האנימה בעונה עולה.

אבל כמות האנימה הטובות לא אמורות לעלות עם השנים כמו האנימה הגרועות?
קודם כל, יצירה היא בעיני המתבונן אז אם את חושבת שהאנימה התדרדרו עם השנים יכול להיות שאצל מישהו אחר זה יהיה ההפך.
אבל הדבר הזה יכול להיגרם מחוסר המקוריות והעתקה שגדלה עם השנים לדעתי. אותו הדבר עם מנגה.
כרגע את עוקבת אחרי כל אנימה שיוצאת את מכירה את כולן.
אבל מפעם זה די ברור שאת תכירי רק את "היהלומים" של פעם, לא כל אנימה שיצאה פעם הייתה טובה וגם לא כל אנימה שניה או שלישית וכו..
את מכירה את הזכורות את ה"טובות", לא את הפחות. כי אלא הם מה שיזכרו לתווך ארוך
טוב "נגד הפמיניזם המודרני"
אנונימית
זה ממש לא נכון.
באביב הזה יצאה אנימה מדהימה שקוראים לה "אל הנצח שלך".
שואל השאלה:
^היא אוברייטד מאוד וגם היא הגיעה ממנגה לא כל כך ישנה אך גם לא כל כך חדשה שיצאה ב2016..
לא נכון.
היא ממש ממש טובה.
ו2016 זה לא ישן... זה יחסית חדש.
שואל השאלה:
היא לא כזאת טובה היא ממוצעת, אני יכולה להראות איך אנשים אוהבים אותה אבל היא לא מטורפת משום בחינה (cast,protagonist,plot,animation,themes,peaks,depth,dynamics ועוד)
בשום קטגוריה מאלו היא לא עוברת את הציון 7/10 לדעתי..
היא די נחמדה אבל היא לגמרי אוברייטד ועקפה אנימות מאוד טובות בדירוגים במאל ובאניליסט שפשוט לא מגיע לה (שלא נדבר שהאתרים האלו לא טובים בכלל מבחינת הדירוגים)