14 תשובות
וואלה כעע יגבר
היא יפה אבל לא הייתי לובש אותה
שואל השאלה:
למה לא?^
אנונימי
לא יודע זה פשוט לא הסגנון שלי אבל היא נראית יפה
שואל השאלה:
זה מביך להתסובב איתה? בגלל שהיא לא ממותגת?
אנונימי
לא זה בכלל לא מביך יש מלא אנשים שלובשים נעליים כאלה אל תדאג היא ממש יפה
שואל השאלה:
אני פשוט ככ דואג שיעירו לי על זה היום בביצפר
אנונימי
לא אהבתי
אנונימית
אהבתי
בייסיק כזה
מתאים להכל
לא הייתי לובשת אותה
היא סבבה פלוס
למה שיעירו לך בגלל שזה לא מותג?
לא הכל בחיים חייב להיות ממותג...