6 תשובות
רק לשים במים רותחים
בהתחלה קצת שמן ואם את שמה בצל אז תשימי ולערבב עם הפתיתים ואז להוסיף ממם לפי הכמוצ שעשית
כן

שימי קצת שמן שתי כפות ככה ותטגני בצל ופתיתים אחר כך תוסיפי את התיבול שלך תערבבי ואז מים חמים
אנונימית
כמו אורז
אנונימי
בהתחלה לטגן בסיר בלי מים איזה דקה שתיים ואז להוסיף מים רותחים
אני אישית מכינה פתיתים עם בצל אז אני שמה קצת שמן למטה עד שהבצל משחים ואז מוסיפה מים רגיל