16 תשובות
אם את מרגישה שזה מפריע לך במובן כלשהו אז כן ובחירה שלך סך הכול
אם זה כיףלך להיות שמה לא.
אני מכורה אין מצב שאני מוחקת
אם את רוצה תמחקי
אם את רוצה תמחקי
כן אלא אם יש לך עסק או תחביב.
אם את לא אוהבת את האפליקציה וזה גורם לך לא כיף תמחקי ואם להיפך כת לא חייבת
שואל השאלה:
אני מרגישה מושפעת לרעה מדעות של אנשים ששונות ממני
אני מרגישה מושפעת לרעה מדעות של אנשים ששונות ממני
אנונימית
כע דחוף
הטיקטוק משפיע עלייך לרעה ויש בו אתגרים מסוכנים
הטיקטוק משפיע עלייך לרעה ויש בו אתגרים מסוכנים
אנונימי
כן זה נהיה גרוע אבל לי קשה למחוק
שואל השאלה:
כן אבל גם הכרתי שם הרבה חברים ואני לא יודעת מה כדאי לי
כן אבל גם הכרתי שם הרבה חברים ואני לא יודעת מה כדאי לי
אנונימית
כן
מומלץ אפילו
מחקתי לפני כמעט שנה ביום יומיים הראשונים זה היה מציק כי הייתי רגיל להכנס לשם להעביר את הזמן וכל זה
אבל זה חרטא
מומלץ אפילו
מחקתי לפני כמעט שנה ביום יומיים הראשונים זה היה מציק כי הייתי רגיל להכנס לשם להעביר את הזמן וכל זה
אבל זה חרטא
שואל השאלה:
טוב אני חייבת למחוק את זה
עריכה: מחקתי
טוב אני חייבת למחוק את זה
עריכה: מחקתי
אנונימית
שואל השאלה:
דרך אגב מחקתי לכמה חודשים ואז החזרתי כי שיעמם לי אני מקווה שלא אחזיר את זה שוב
דרך אגב מחקתי לכמה חודשים ואז החזרתי כי שיעמם לי אני מקווה שלא אחזיר את זה שוב
אנונימית
אני מחקתי
בהתחלה סה קשה אבל מתרגלים וזה כבר לא ממש משנה
בהתחלה סה קשה אבל מתרגלים וזה כבר לא ממש משנה
אלופהההה
אני אידית לא מוחק
אני יודע את ההשפעות שלו ויודע גם להיזהר מהן ולכן אני גם יודע באיזה תוכן אני רואה
אני יודע את ההשפעות שלו ויודע גם להיזהר מהן ולכן אני גם יודע באיזה תוכן אני רואה
כן. כן כןכןכןכןכןכןכן. מחקתי ואני גם בדרך למחוק את האינסטגרם כי הוא הפך לטיקטוק די האפליקציות האלה מורידות את האיי קיו
באותו הנושא: