10 תשובות
לא
לא זה לא צריך להיות גורם משמעותי בכלל
לא, זה טיפשי לחלוטין
ממש לא בית זה לא אומר עליו כלום אם את שופטת ככה בין זוג את מסתכלת נטו על הכסף שלו(מה שלא באמת משקף תכמות כסף שלו כי יש כאלה עם בית ענק וכלום כסף והפוך)ולא אותו תבן זוג יענו
שואל השאלה:
מה הכוונה שלך?
שמשנה שמנה זה הפנימי לא החיצוני ויש אנשים צנועים או אנשים עם הרבה כסף שפשוט לא מחצינים את זה^
מבחינת גודל של בית וכאלה זה לא בסדר בכלל, מה שכן אני שופטת אוטומטית כשאני נכנסת לבית זה הניקיון (לא עכשיו עושה בדיקת ניקיון אבל ניקיון בסיסי) וסדר וכאלה, לא יודעת אם זה בסדר אבל זה מה שאני מסתכלת עליו כשאני נכנסת לבית בדכ
שואל השאלה:
^^הבנתי ואני מאוד מסכימה איתך
לא