7 תשובות
תנוחי לדעתי, יש לך חופש שלם ללכת לים
תסעי לים
שואל השאלה:
מה אני אעשה בים?
מה אני אעשה בים?
אנונימית
מה שבדרך כלל עושים בים
תיכנסי למים או תשתזפי
תיכנסי למים או תשתזפי
אנונימית
ליםם!! הייתי היום ונעים ברמות, תסעי את תהני ממש
תסעי לים
לים
באותו הנושא: