7 תשובות
הן צבועות
כי אפשר גם לצאת רק 6 בנות, זה היתרון בחבורות גדולות, שאפשר לצאת גם אם מישהו אחד או שתיים לא יכולים...
שואל השאלה:
אבל אני כן יכולה והן אפילו לא שאלו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב איפ אחרי שראיתי בסטורי שלהן שאלתי בקבוצה אם הן רוצות לעשות משהו
אנונימית
אחותי אז הן לא כל כך חברות אמיתיות.. את רמה מעליהן פשוט כן שיהיה לך ברור!!
אנונימית
אוי ואבוי אחותי תמצאי חברות חדשות דחוף
תנסי לדבר איתן
אנונימית
באותו הנושא: