6 תשובות
טוב מאוד שאת בקושי מתאהבת,ככה לא תצטרכי להיפגע ממישהו
זה היה מאוד ספציפי, אבל כן אני עונה לתיאור
כן. לא יודע אם זה טוב או רע (*_*)
שואל השאלה:
מה לא בסדר איתנו אוף
מה לא בסדר איתנו אוף
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
אבל בא לי לחזור להתעסק בדברים האלה..
בא לי לחשוב על מישהו כשאני שומעת שירים
בא לי להרגיש טוב כשאני רואה מישהו
בא לי שיהיה לי מישהו שיהיה הסיבה שיש לי כוח לבוא לבית ספר
אוף
^^^
אבל בא לי לחזור להתעסק בדברים האלה..
בא לי לחשוב על מישהו כשאני שומעת שירים
בא לי להרגיש טוב כשאני רואה מישהו
בא לי שיהיה לי מישהו שיהיה הסיבה שיש לי כוח לבוא לבית ספר
אוף
אנונימית
גם אצלי זה ככה לצערי..