16 תשובות
לפי דעתי כן
שואל השאלה:
כי יש גם רגעים 13 פלוס בוואן פיס ומתקפת הטיטאנים זה 17+
כי יש גם רגעים 13 פלוס בוואן פיס ומתקפת הטיטאנים זה 17+
אנונימי
מתקפת הטיטאנים אין כלום.. כאילו זה יכול להיות רגשי, אבל אין דברים מיניים *בכלל*, לא ראיתי מספיק מרוואן פיס בשביל להחליט
שואל השאלה:
ונארוטו?גם נארוטו זה בסדר?
ונארוטו?גם נארוטו זה בסדר?
אנונימי
כן אני ראיתי את זה שהייתי בת 11.
כן, האמת אני לא כל כך יכולה לדבר כי אני בעצמי בקרוב בת 11 אך בשתי האנימות יש תכנים קשים להכלה ולהבנה, אטאק און טיטאן די מסתבכת בגלל שאני חושבת שהstroy telling שלה לא הכי טוב לכן צריך לקרוא מהרבה מקורות באנגלית על העלילה.
בוואן פיס דווקא יש storytelling טוב אבל הקרבות והעלילה עצמה מאוד מאוד איטיים לכן אני ממליצה לקרוא את המנגה.
ושוב פעם אחזור בשתי האנימות יש תכנים קשים להכלה אם באמת מתמקדים בהם בצורה עמוקה.
ולא מי ששואל וואן פיס זו לא סדרה לילדים, היא אפילו הייתה יותר בוגרת מאוט לעיתים.
בוואן פיס דווקא יש storytelling טוב אבל הקרבות והעלילה עצמה מאוד מאוד איטיים לכן אני ממליצה לקרוא את המנגה.
ושוב פעם אחזור בשתי האנימות יש תכנים קשים להכלה אם באמת מתמקדים בהם בצורה עמוקה.
ולא מי ששואל וואן פיס זו לא סדרה לילדים, היא אפילו הייתה יותר בוגרת מאוט לעיתים.
נארוטו זה ממש בסדר, ראיתי את זה כשהייתי הרבה יותר קטנה
שואל השאלה:
אני לי מושג איך מתייגים אבל @אני וכו
ראיתי כבר את כל מתקפת הטיטאנים וואן פיס אני פרק 560 בערך אבל אני לא יודע אם זה בסדר גם כשאני רואה משהו עם אחותי או אח שלי או ההורים שלי לא אכפת להם כל-כך אם יש קטע מיני במה שאנחנו רואה אבל זה מרגיש לי לא בנוח אבל לבד לא אכפת לי לראות
אני לי מושג איך מתייגים אבל @אני וכו
ראיתי כבר את כל מתקפת הטיטאנים וואן פיס אני פרק 560 בערך אבל אני לא יודע אם זה בסדר גם כשאני רואה משהו עם אחותי או אח שלי או ההורים שלי לא אכפת להם כל-כך אם יש קטע מיני במה שאנחנו רואה אבל זה מרגיש לי לא בנוח אבל לבד לא אכפת לי לראות
אנונימי
^^נארוטו גם עמוקה מאוד אם מתמקדים בה, בתור ילדה ככל הנראה שלא הבנת בכלל מה הולך שם.
אני יודעת שלא, אני מתכננת לראות שוב מתישהו כשיהיה לי זמן
שואל השאלה:
^ אני בן וגם כאילו אני מבין דברים כאלה פשוט אני לא מרגיש בנוח שכל פעם מישהו יכל להיכנס לי חדר ולראות את זה
^ אני בן וגם כאילו אני מבין דברים כאלה פשוט אני לא מרגיש בנוח שכל פעם מישהו יכל להיכנס לי חדר ולראות את זה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה מגניב זה סטיפס חח עונים תוך שניה
איזה מגניב זה סטיפס חח עונים תוך שניה
אנונימי
מאוד מגניב
כן
כן חדמש.
טעות שלי להתחיל לראות אנימה בגיל די מאוחר
טעות שלי להתחיל לראות אנימה בגיל די מאוחר