אני רוצה לעבור בית ספר אבל אני מפחדת שזה מאוחר מידי עכשיו אני עולה לכיתה י שנה הבאה....
הייתי 3 שנים בבית הספר הזה ולא אהבתי את זה כל כיתה ז בכיתי שאני צריכה להיות שם אז אמרתי לאמא שלי אבל היא לא עשתה עם זה כלום אז באתי עם מחשבות חיוביות לכיתה ח בתקווה שזה יהיה יותר טוב אבל זה לא זה רק יותר גרוע ועוד יותר גרוע השנה עם הקורונה וזה... ושנה הבאה רוצים לערבב כיתות ואני לא רוצה ואני רוצה להגיד לאבא שלי כי תכלס הוא רק יכול להעביר אותי בית ספר אבל אין לי את האומץ כי אנחנו לא קרובים ועוד שבוע סוף שנה ולא נראה לי היה אפשר להתראיין לבתי ספר או שאפשר לא יודעת אני חושבת לעבור לפנימייה אבל אני באמת לא יודעת אני רק רוצה לעוף מהבית ספר הזה