6 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום אמאלה
טוב דיי אולי אני סתם מבולבלת
לא הבנתי כלום אמאלה
טוב דיי אולי אני סתם מבולבלת
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו הבנתי, תודה רבה אדון אנונימי!
עכשיו הבנתי, תודה רבה אדון אנונימי!
אנונימית
כי את עדיין לא פגשת את האיראנים הם מאוד נחמדים ויטפלו בך טוב מאוד.
אנונימי
יש מצב שאת בקטע שלה?
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב^
יש מצב^
אנונימית
כן זהו זה פשוט מאוד מזכיר לי איך שהרגשתי כלפי מישהי שהיה לי קראש אליה חח
אנונימית
באותו הנושא: