6 תשובות
נשבעת שיש מישהו שכל הזמן כותב לי את זה ואני לא מרגישה ככה לא מבינה מה הוא רוצה
אני מגיבה עם שתי לבבות או פשוט סמיילי כזה :)
אני מגיבה עם שתי לבבות או פשוט סמיילי כזה :)
גם אני אוהבת את עצמי
או זה נורמלי
תכתוב לה שאתה לא מרגיש אליה אותו דבר
שואל השאלה:
אני לא הכי מרגיש איך אפשר להתחמק מזה?
אני לא הכי מרגיש איך אפשר להתחמק מזה?
אנונימי
מה שאתה מרגיש אליה חזרה.
באותו הנושא: