15 תשובות
ביבי ימלךך הוא עוד יחזור
זה לא סהכ בן אדם
ספרד ללא ס
חח זה לא מה שאמרתי
אני לא חושבת שמישהו מפה בכה או התאבל
זה פשוט מבאס
שחררי כפרה, אתם מתנהגים כאילו קרוב משפחה שלכם מת
כולה התחלף ראש ממשלה, די עם האובססיה הזאת
שומעת ? שתקי באמת
איך זה אמור להפריע לכם בדיוק?
אם מישהו רוצה להיות עצוב בגלל זה שהיה זה לא אמור להפריע לכם
לא. שזה יציק לך בלב
אם הם רוצים שיעשו עם זה מה שבא להם זה לא אמור להפריע לך
אז אל תתייחס
תעביר לא צריך להתווכח על זה
זה לא אמור להפריע בשום צורה
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו יש לי אליו רגשות זה קשה לשכוח בן אדם שהיית כל כך קרוב אליו אמנם לא פיזית אבל מנטלית
שואל השאלה:
יש לי עליו מחשבות רבות למשל שהוא מושך בי בחוזקה ונותן לי לעשות בו כרצוני