7 תשובות
ויש כאלה בנים שלא מסתכלים על היופי.. יש כאלה שמסתכלים על האופי!
גם לי לא הלך עם בנים בכלל! לא היה לי לפני זה חבר ולא היו לי בכלל ידידים. רק בנות חברות וזהו!
עד לפני 5 חודשים.
יום אחד החלטתי שאני משתנה.
הראתי יותר ביטחון עצמי (גם אם מבפנים שיקשקתי מפחד! )
הייתי מי שאני וניסיתי להיות יותר מקורית ולא לחכות אנשים אחרים.
הייתי יותר פתוחה עם אנשים והראתי להם כמה אני מהנה.
וחייכתי המון!
בנים אוהבים חיוכים!
בקיצור.. בתוך 5 חודשים היו לי 4 חברים לזמן ארוך (אחד מהם היה חודש וחצי ) סטוץ אחד ויש לי מלאמלאמלא ידידים בנים d:

תנסי את זה ואני בטוחה שילך לך d:
לולינקה :I
קודם כל האנונימי שכתב שאת מכוערת לא מבין כלום מעצמו, אני בטוחה שהוא ילד חרמן שכל מה שאכפת לו זה בנות כוסיות.
תתלבשי יפה, שימי בושם כדי להריח ריח טוב, תפגיני ליידם ביטחון, תצחקי מהבדיחות שלהם, תנסי להסתובב איתם..
אני בטוחה שאת ילדה מקסימה ומתוקה אבל קצת ביישנית וזה דוקא טוב להיות ביישנית.. יש בנות סנוביות שחושבות את עצמן מלכות... ותאמיני לי שהבנים מזלזלים בהם.. פשוט תחיכי תהי את תשמחי אם יש לך דעה אל תפחדי לומר אותה בקול תלכי בדרך שאת חושבת שהיא הכי טובה תהיה טובה לכולם אז בהצלחה לך ממוש!
שואל השאלה:
רק שתדע שאני יפה מאווד! יש לי שיער חום ועיניים חומות, אף סולד ואני בכלל לא שמנה, אני טניסאית! אני פשוט לא יודעת איך לגשת לבנים וזה בכלל לא קשור ליופי @:
אנונימית17
תנסי להצחיק ולהיות פשוט עצמך!
תפגיני ליידם ביטחון ופשוט תיהי את ומי שיחבב אותך זה יהיה רק בגלל מי שאת
צ.
באותו הנושא: