13 תשובות
בכלל לא.
זה מצוין
זה מעולה.
ברור שלא שיאו תפסיקו להתבכיין על ציונים מדהימים יש ילדים שהיו מתים שיהיה להם ציון כזה
אנונימית
זה ממש טוב
זה ממש טוב!
זה לא. כישלון.
את עושה צחוק? במבחן האחרון במתמטיקה הייתי סבבה עם הציון שלי כי כמעט עברתי והמורה עיגלה לי בול לעובר ואת מתלוננת על 93?
זה טוב
למה לא 100 ?!?!?!
ממש לא, זה ממש טוב גאה בך
לא גרוע בכלל. מי אומר שזה גרוע? רק פרפקציוניסטים אולי...
זה נפלא
באותו הנושא: