10 תשובות
כן (ללכת, למה לא, תהנו).
לא ההיתי הולכת זה סתם יגרום לו להרגיש לא בנוח
כן
אם הוא עדיין בקטע שלך למרות שאמרת לו לא והוא לא כל כך משחרר אל תלכי בעיניי
אבל אם הוא כבר הפנים את זה שזה לא יקרה ביניכם אז תלכי והקטע של הביקיני זה לגיטימי את הולכת לים אז הכל בסדר
כן אין בעיה או בושה ללכת עם ידיד שלך לים אולי תגלי בו צדדים שלא הכרת וגם את תתאהבי בו אולי יצא מזה משהו טוב תנסי בהצלחה ותהנו!
תלכי
כן אל תשימי על כלום לכי עם מי שבא לך