4 תשובות
לא צריך ללכת לרופא על כל דבר קטן... אם זה הרבה זמן לכי כמובן
אבל תנסי לאכול דברים רכים, לאכול מרק, אולי איזה שייק פירות (אבל לא קר!)
אבל תנסי לאכול דברים רכים, לאכול מרק, אולי איזה שייק פירות (אבל לא קר!)
לשתות המון אבל המון, לא לנסות לאכול בכוח ולאכול כל כמה זמן משהו קטן (פרוסת לחם/ מלפפון/ חטיף..)
תשתי מיצי פירות ותלכי לרופא
לצום ליום אחד וללכת לרופא
באותו הנושא: