5 תשובות
כל 10 לחודש
עבדתי בפיצריה הייתי מקבל ב10 לחודש
לרוב זה צק
שואל השאלה:
מזומן או אשראי
אנונימי
כמו בכל עבןדה בעשירי לחודש
זה בכל מקום ככה