3 תשובות
אני שוחרת ולנו אמרו שמותר רק אחת כשאת על מדים אבל בפועל ברכבת יש מלא עם שניים
אני תמיד הייתי שם את שניהם
לא חיילת אבל אסור שתי אוזניות מותר רק על אוזן אחת
אנונימית
באותו הנושא: