7 תשובות
תגידי לה את האמת בפרצוף ותפסיקי את הקשר איתה , את לא צריכה לביות בחברות רעילה בעיקר עם החברה הכי טובה
על מה היא מתלוננת? אולי היא צריכה עזרה ותמיכה והיא סומכת עלייך כי את החברה הכי טובה שלה אני חושבת שעדיף לך לתמוך ולעזור מאשר לשפוט
כנל קורה גם לי כרגע וזה סופר קשה. אבל היא צריכה את העזרה שלך, אז תשתדלי. אני יודעת שזה קשה
אנונימית
תתרחקי ותגידי את האמת לה
n!
שואל השאלה:
הדברים החשובים אני עוזרת אבל יש לפעמים שהיא סתם מתלוננת על משהו שבכלל לא קשור אליה ונגיד סתם ראתה בטלוויזיה וכאילו זה קצת חופר
אנונימית
אולי תנסי לדבר איתה על זה
תרביצי לה
באותו הנושא: