5 תשובות
כן תכתבי לו
אפשר לרשום, זה לא אומר שאת רוצה לחזור
זה יהיה מאוד נחמד מצידך לשלוח לו
אם את יודעת שזה חשוב לו תרשמי לו שבהצלחה ושאת יודעת שזה חשוב לו
כן למה לא
זה יהיה נחמד
זה יהיה נחמד
באותו הנושא: