6 תשובות
טעות שלי חשבתי תיכון

יסודי חד משמעית
חטיבה חד משמעית
שואל השאלה:
^^איזה טעות?
אנונימית
חטיבה
של היסודי אצלי לא אהבתי אותם
כתבתי חטיבה וחשבתי שהתכוונת לתיכון כי בחטיבה זה היה עם מורים לא טובים
חטיבה
המורים שלי ביסודי לא היו נחמדים