11 תשובות
למה שתקומו בשעות האלה
כי זה מגניב
נראלי
שואל השאלה:
ביום אחד יש 24 שעות, אני תמיד הולך לישון בחצות, ותמיד השינה שלי בלי שעון זה בין 10-12 שעות ככה שאני מבזבז חצי מהיום שלי, אני גם יכול להתמודד על 5-6 שעות שינה ממש בקלות וגם זה משאיר לי 18 שעות של ערנות כדי שאוכל להתעסק במה שאני רוצה. וגם בבוקר המשפחה לא מפריעה הכל שקט ואתה יותר ממוקד כי יש שקט
אנונימי
אני אישית אוהבת לקום בשעות כאלה כי זה מרוויח לי עוד כמה שעות מהיום ואז אני בהספק מטורף ועשייה ואני מתה על זה
אם אני גם צריכה לצאת לאנשהו מוקדם אז בכלל אני מספיקה להתאמן להתקלח להתארגן לאכול ולצאת בלי להראות כמו פיגוע
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אבל איך את מצליחה? מה את עושה בדרך כלל כדי להרגיל את עצמך לזה
אנונימי
אני גם אוהבת לקום מוקדם כי כאילו כל הבית ישן ורק אני ערה וזה מגניב כזה ואני יכולה להתארגן לאט
שואל השאלה:
הצלחתי
אנונימי
עונה בדיליי קל אבל אני פשוט התרגלתי
בהתחלה זה כן היה קשה ומאוד קשה לרצות לקום מהמיטה
אבל כל בוקר עוברים לי בראש שני מצבים- מצב שבו אהיה אם אקום מוקדם ואעשה כל מה שאני צריכה כמו שצריך ומצב שבו לא אקום מוקדם ואתחרט על זה

וגאה בך
אנונימית
אני קמה עייפה אבל אז אני יותר ערנית... אבל בכל היום אני עייפה כי קמתי מוקדם אז כדאי גם לישון מוקדם, התרגלתי כי שמתי לי שעון בהתחלה לשש וחצי ואז לשש ואז לחמש וחצי... עד שכבר התעוררתי בלי שעון מעורר
שואל השאלה:
איך את קמה? ערנית כזאתי? איך התרגלת לקום?
אנונימי