7 תשובות
לא תמיד, פשוט תמשיך את הנושא שדיברתם עליו או תשאל משהו שיפתח עוד שיחה...
תלוי מה כתבת
אם בדיחה או משהו מצחיק הייתי אומרת
"חח כן קיצר אז..." וממשיכה בנקודות בהקשר
אם אמרת משהו רציני או שאמרו להתחיל או עם תוכן, או שהייתי אומרת "חחח" או שהייתי מסננת
אם היא אמרה את זה אחרי שהיא הייתה יבשה הייתי שואלת מה קרנ
אם בדיחה או משהו מצחיק הייתי אומרת
"חח כן קיצר אז..." וממשיכה בנקודות בהקשר
אם אמרת משהו רציני או שאמרו להתחיל או עם תוכן, או שהייתי אומרת "חחח" או שהייתי מסננת
אם היא אמרה את זה אחרי שהיא הייתה יבשה הייתי שואלת מה קרנ
לא, זה אומר שאמרת משהו שהצחיק אותה אבל היא לא רוצה לכתוב "חח" כי זה יבש, אז היא מאריכה את ה "ח" שיהיה יותר זורם
שואל השאלה:
סתם רבתי איתה והוספתי דברים מצחיקים על הדרך, ופשוט הגענו למצב שהיא מסכימה עם מה שאמרתי
סתם רבתי איתה והוספתי דברים מצחיקים על הדרך, ופשוט הגענו למצב שהיא מסכימה עם מה שאמרתי
אנונימי
אז כנראה אין לה כוח להמשיך לריב אבל היא עדיין מנסה לזרום עם השיחה
שואל השאלה:
אי דונט קנו האו טו קיפ טה קונווירסטיישן
אין לי מישג איך להמשיך את השיחה באסה
אי דונט קנו האו טו קיפ טה קונווירסטיישן
אין לי מישג איך להמשיך את השיחה באסה
אנונימי
תשנה נושא באלגנטיות
באותו הנושא: